wat is de beste manier om communicatie te leggen als je geen internet hebt ?

ik heb een stiefzus, maar die hebt geen internet daar. ik wil savonds heel graag met er praten, maar dat kan niet, is er niet een soort van lange-afstands walkie talkie, want beltegoed kost een fortuin! meestal doen we dat via bluetooth en dan met notities, is dat er niet dan voor een afstand binnen een kilometer?

ik hoop dat jullie dit begrijpen, anders kan ik verder uitleg geven.

Alvast vriendelijke groet,
Eadje.

Toegevoegd na 3 minuten:
Edit: huistelefoon werkt ook niet, want ik heb het liefst dat alle ouders niet weten dat we praten...
ik ben er trouwes wel bereid om er voor te sparen/betalen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien toch even uitleggen waar die stiefzus woont? En wat zijn die notities van bluetooth?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou me ma woont daar bij me stiefzusje, in een rechte lijn is dat ong 1.2 km, en als ik daar ben, mag ik ook niet naar boven. maar dan sturen we bluetooth berigtjes naar elkaar, maar dat heeft maar een kort bereik.
je kan op je mobiel notities maken, en die dan sturen via bluetooth, ik wil zoeits ook voor lange afstand, maar beltegoed kost een fortuin dus smsen word em niet.

Antwoorden (3)

rechtstreekse communicatie is altijd het beste! Andere opties zijn: Telefoon, fax, post, hard roepen en rooksignalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Iphone of Android en dan berichten sturen met Whatsapp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar moet je wel internet voor hebben...
Mij zus heeft een soort walkie talkie of hoe je het ook uitspreekt, die 3 kilometer bereik heeft. Is heel handig. Wij gebruikten hem op vakantie. Volgensmij bij de Bart Smit vandaan, maar je kunt ook op het internet zoeken en kijken hoever het ding bereikt.