Ken jij iemand die de dupe is geworden van een medische misser?

En zo ja, wat waren de gevolgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, mijn zwager is bestraald vanwege keelkanker.
De arts vond controle pas nodig na een half jaar.
Toen bleek dat het verkeerde gebied was bestraald.
De kanker was inmiddels flink gegroeid.
Er is toen voor een laserbehandeling gekozen, waarbij een deel van de stembanden is verwijderd.
Mijn zwager zal nooit meer normaal kunnen spreken.
Bovendien wil de laserwond niet genezen. Hij loopt nu al enkele maanden met een open wond in de keel.
Het einde van de tragedie is nog niet in zicht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vriend van mij was een been kwijt en zou een nieuw been getransplanteerd krijgen.
Hebben ze bij vergissing een vrouwenbeen aangezet.
Telkens als hij moet gaan plassen wil het ene been gaan zitten terwijl het andere wil blijven staan.