ik heb haar doorlopen van balzak naar mijn kont , is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het ook op mijn kont, EN IK BEN net 13

Antwoorden (5)

Dit vond ik op de wikipedia site.

Schaamhaar bij een man.
Bij jongens begint de groei van schaamhaar met enkele haren op het scrotum of net boven de penis. Binnen een jaar neemt het aantal haren rond de penis sterk toe. Binnen 3 tot 4 jaar bedekt het haar de gehele schaamstreek en wordt het dikker en donkerder, en na 5 jaar breidt het zich naar boven uit, richting de buik en de navel.
Het schaamhaar groeit meestal ruitvormig boven, onder en op de penis en balzak, en kan qua hoeveelheid verschillen van een kleine hoeveelheid boven de penis tot een hoeveelheid waar het bijna volledig overgaat naar bijvoorbeeld borsthaar en beenhaar.

Dus het is normaal. Alleen heeft de ene het erger dan de andere.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja als je nou eenmaal veel schaamhaar hebt enzo, dan is dit normaal inderdaad. Bij mensen die nauwelijk schaamhaar hebben zal het dus waarschijnlijk niet zo zijn.,

Maar zit er maar niet over in het is dus normaal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is normaal.
je bent dus geen bokito maar een normaal behaard mens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, heel normaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor. En als je het niet mooi vindt, kun je het zachtjes afscheren. Ik doe het omdat ik denk dat het hygiënischer is én omdat ik het mooier vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jah maar ik heb zoiets genaamt , raphe lijn zoals ze zeggen, en bij mij loopt das percies door tot mijn poep,
maar dat is maar een kleine verdikking dus heb er geen last van ,
maar met het scheren snijd ik daar altyd in ..