Al een week een vieze smaak in de mond, hoe komt dit?? (zie uitleg)

Het is pepersmaak, bij alles wat ik eet lijkt het alsof er heel veel peper ingegooid is.
En nee, ik heb geen pijnboompitten gegeten!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (3)

Je kan er denk ik het beste mee naar de tandarts of huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een beugel hebt dan kunner er stukjes peper blijven hangen, deze kun je het best verwijderen met een ragertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft je tong wel zijn normale kleur?

Het kan een gist probleem of een bacterie zijn die je mondhygiene te niet doen.

Hou het even in de gaten, en bij twijfel even langs de huisarts!