Hoe komt het dat wanneer ik heel erg honger heb, ik altijd moet niezen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe komt het dat jij de meest debiele lichamelijke reacties hebt terwijl andere mensen dit niet hebben?
Misschien is het psychisch en kun je beter naar een psycholoog ipv alleen maar zulke onzin vragen hier te stellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe even normaal Martine74.
Iemand kan prima ongebruikelijke lichamelijke reacties hebben, zonder dat er iets mis is met die persoon. Om dat debiel te noemen en te zeggen dat iemand dan naar een psycholoog moet, slaat nergens op.
En daarnaast: hoe weet jij dat niemand anders dat heeft? Misschien zijn het gewoon dingen die maar heel weinig mensen hebben, of die wel meer mensen hebben maar gewoon niet over vertellen tegen jou. Anyway, on topic: Ik moet altijd niezen als ik supersupermoe ben, dus als ik wakker probeer te blijven terwijl het al 3 uur 's nachts is en ik moeite heb mijn ogen open te houden. Van niezen omdat je honger hebt, heb ik nog nooit gehoord, maar goed, ik heb ook nog nooit iemand anders gehoord over niezen omdat je moe bent.

Antwoorden (2)

Voor zover ik weet is er geen causaal verband tussen het hebben van een hongergevoel en het moeten niezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je honger krijgt ga je dieper ademhalen en daardoor adem je meer stof in en dat leidt dan weer tot niezen.
Is dat wetenschappelijk bewezen? Nog niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt aanneembaar, bedankt!