Heb je wel eens gehoord dat iemand van chronisch oorsuizen is afgekomen?

Ik heb, sinds ik een ongeluk heb gehad waarbij hoofd in de verdrukking is geweest, chronisch oorsuizen, oftewel tinnitus. Bij mij is het een voortdurend gebrom, dat erger wordt wanneer het stil is en ook wanneer ik erg moe ben.
Wat zou het heerlijk zijn om hier nog eens vanaf te komen.
Wie herkent mijn verhaal en heeft wellicht een oplossing voor dit ellendige probleem?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Afkomen van iets chronisch, dat is toch een contradictio in terminis?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chronisch betekent langdurig, niet eeuwig durend...

Het beste antwoord

Hoi Skusme, mijn vader van bijna 90 heeft het vanaf zijn 45ste - en hij heeft zo ongeveer alles gelezen en gedaan wat erover bekend is. Bij hem was het een fluitketel, en in tijden van stress werd het erger. Ook concerten of zanguitvoeringen zijn voor hem geen feest.... Alleen als hij hoog in de bergen is, (was.......met 89 komt hij daar niet meer) heeft hij helemaal geen last, zoals hij de eerste keer totaal verrast vaststelde.
En helaas - bij hem kon er niets aan gedaan worden.
Ik wens jou, en iedereen die hieronder lijdt, van harte toe, dat er zo snel mogelijk iets uitgevonden wordt dat het wegneemt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mijn oom is geopereerd..heeft blijvend een soort van gehoorapparaatjes gekregen en die is er van af.. Misschien informeren bij de specialist?