Bestaan waarheidspillen ???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe krijg ik de waarheid uit me vriendin,ik heb gezien dat ze vreemdgegaan is maar zij ontkent Jouw eerste vraag. (..................)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jah en?

Antwoorden (4)

nee waarheidspillen bestaan niet.

een waarheidsserum in de zin dat iedereen die het neemt altijd de waarheid gaat vertellen bestaat helaas ook niet.

overigens zeggen ze wel dat dronken mensen en kleine kinderen de waarheid vertellen (helaas, ook DAT gaat lang niet altijd op...)

via de link meer info over waarheidsserum (en dat is niet gelogen!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar kan je dat halen haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja.. Geef mij maar ook een flesje...;-) of doe maar meteen 10
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo ze zegt net dat het niét bestaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@yvoyvonne misschien waren ze niet meer zo heel erg wakker
:)
Een goed gesprek lijd vaak tot waarheden.

Als iemand om je geeft zal diegene je ook graag de waarheid vertellen trouwens. Zo niet? dan is het misschien tijd om af te vragen hoe veel je over hebt om die waarheid te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat zo zou zijn, dan zou de fabriek het niet BIJ kunnen werken met het fabriceren ervan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarheids pillen? hoe kom je erop?Nee die bestaan nog niet
wie weet vinden ze die ook nog eens uit?! harriet