Telefoongesprek vergeten?

Iemand heeft mij vanacht opgebeld en ik ben me bed uitgegaan om optenemen en ik schijn met die persoon gesproken te hebben. Toen ik wakker werd kon ik me niks meer herrineren van dit gesprek is dit normaal? Ik kan me zelfs niet herrineren dat ik 1 keer wakker geworden ben.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (7)

Slaapdronken of zelfs misschien nog half aan het slapen. Waarschijnlijk herinner je het je vandaag of morgen wel weer ineens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, waarschijnlijk ben je maar half wakker geweest. Het gebeurt wel vaker dat als je iemand wakker maakt, maar daarbij niet voldoende 'intellect' verwacht, het lichaam en de geest redelijk op automatische piloot reageren. Mijn vrouw is wel eens wakker geworden, heeft me aangesproken op het zo laat naar bed gaan, heeft nog wat gemompeld en de volgende ochtend kon ze zich niets meer herinneren hiervan.

Toegevoegd op 25-06-2009 14:12:38
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het intelligentie niveau van mensen. Waarschijnlijk hebben intelligente mensen dit eerder (naar mijn idee omdat bepaalde denkpatronen automatisch gaan).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had een vriendin die dat ook heeft. Sommige mensen lijken uit een diepe slaap te ontwaken en functioneren alsof ze wakker zijn geworden, maar kennelijk is het meer een soort slaapwandelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik ook regelmatig. Tot die persoon mij eraan herinnert weet ik nergens van. Dit geldt alleen voor korte gesprekken. Het is net zoiets als wakker worden, je wekker uitzetten, en vervolgens verder slapen.. En daarna denken dat je wekker nooit is afgegaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een droom geweest, het is niet eens waar...

Als het waar was, dan wist je het wel... Want er is niemand die belt zonder dat er een boodschap gegeven wordt... Dus er was geen beller en geen boodschap, ergo een droom...

En een droom die kenmerkt zich doordat hij er tijdens zijn manifestatie er geloofwaardig en echt voelt, maar dat is niet zo...

dus, je hebt het alleen maar gedroomd...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
we hadden het over onze geweldige avond. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dit ook een keer gehad. Ik had met mijn moeder gesproken en later wist ik er niets meer van. Dit kwam door medicijngebruik (inmigran=migrainemiddel) ik was daar zo van slag door dat ik het gewoon niet meer wist. Hoe meer diegene me later over dit gesprek vertelde begon me ook wel meer te dagen, misschien gebeurt dit bij jou ook nog wel...