Ik ben een meisje en heb een sixpack, wat ik niet mooi vind en onzeker over ben. Hoe kom ik eraf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (5)

Minder trainen en meer eten. Eet een keer gewoon lekker vet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet te druk om maken. Ik weet niet hoe oud je bent, maar in de pubertijd ontstaat er, bij meisjes, vanzelf een dikkere onderhuidse vetlaag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak je maar niet te druk dan. Gewoon gezond blijven eten en sporten. Dat extra vetlaagje komt er, in de pubertijd, vanzelf door het geslachtshormoon Estradiol.
Hoe ben je eraan gekomen ? Als dat door veel trainen is, moet je het langzaam afbouwen, geleidelijk aan minder gaan trainen dus. Als je in één keer zou stoppen, verandert je sixpack (lees: spieren) in vet. Je zult er wel wat tijd en geduld in moeten steken. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Accepteren, dat is het enigste, zeker als je danst en je de spieren veel gebruikt. Er zijn trouwens genoeg jongens die dat erg mooi vinden. Ik vind het ook mooi, zeker bij de jongere vrouwen/meisjes. Ik vind het ook mooi dat je de beenspieren kan zien. Het hoort bij het lichaam. Een meisje mag ook best wel zichtbare spieren hebben. Ik ken genoeg meisjes die hun buik graag met jouwe zouden willen ruilen.

Je kan je wel vol vreten met vette chips, maar het figuur wat je dan krijgt is nog maar vraag of je dat mooi vind.

Ik vraag me wel eens waarom vrouwen er altijd anders uit willen zien dan ze zijn. Zelfs bloedmooie vrouwen hebben er last van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien ga je je eigen lichaam waarderen als je er achter komt dat ook een atletisch lichaam voor een vrouw het meest gezonde is. Als je wat ouder wordt zullen de spieren wat minder zichtbaar worden, maar als je gezond blijft eten en blijft dansen zal je lang een atletische vrouw blijven. Kijk maar eens naar de vrouwen in River Dance en Lord of the Dance. Die zijn al dik in de 30 en ook bij hun zijn de spieren nog goed zichtbaar. Bij mannen zijn de spieren als bergen, groot, hard en scherp omlijnd. Bij vrouwen zijn de spieren als heuvels, rond en elegant van vorm. Wees er trots op.
als je op een sport zit waar je veel buikspieren voor nodig hebt kan je er niet veel tegen doen maar als je ouder word komt er vanzelf wel een laagje vet over heen, je moet je er nu vooral niet druk over maken dan valt je onzekerheid op. eet gewoon net iets vaker een snoepje en hij is zo verdwenen