Wat is voor jou de perfecte dag?

Was toevallig net Lou reed "perfect day" aan het luisteren en vond het eigenlijk wel een leuke zomerse vraag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Over dit onderwerp heb ik zelf ooit een liedje geschreven:
"An Ordinary Day". En het komt op het volgende neer:
Een doodgewone dag, de zon komt op en de zon gaat weer ten onder... de school gaat in en de school gaat uit... de kat komt binnengehuppelt en huppelt weer naar buiten... alles is zoals het zijn moet, niets bijzonders aan de hand, een normale, doodgewone dag... Dat is voor mij de perfecte dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook zo'n liedje ooit gemaakt: een kat in een strandstoel en een huisje aan zee, wie gaat er mee?

Andere antwoorden (7)

Als hij naast een goed begin ook een goed einde kent, dan ben ik er al heel tevreden ermee...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord. Je gaat nog steeds als een trein. Wanneer denk je aan de 10.000 te zitten?
+1 trouwens. Dat is er dan weer eentje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrijdag als ik kans zie om er dan te zijn, die dag... Ik heb toch wel ooit verplichtingen... :-))
Een dag dat ik leef en dat ik heb kunnen genieten. Een dag, waar ik me goed gevoeld heb. Een dag waar ik de klok 01:23, 12:34 en 23:45 heb kunnen zien worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedere dag is een feestdag en als het gee feestdag is dan maak ik dat er wel van...

Just a perfect day...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een dag dat ik niks hoef of moet. Lekker uitslapen, iets leuks doen met familie of vrienden, mooi weer. Dat is een dag dat ik met een lach in slaap val.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de zon schijnt, ik vrolijk ben, en mijn omgeving ook, ik moet genoeg gelachen hebben, niet te veel huiswerk hebben.
En ik moet geen lichamelijk letsel oplopen, want dat heb ik ook nog wel eens.

Ik moet gewoon een beetje fluitend de dag doorwandelen zonder al te veel zorgen of inspanningen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de zon schijnt, ik me goed voel (geen lichamelijke klachyen heb) en leuke dingen kan doen met de mensen waar ik om geef. Een leuke dag kan voor mij al bestaan uit gezellig een bakkie thee drinken met een buurvrouw, een terrasje pakken met een vriend of vriendin, uit eten gaan met mijn vriend, leuke wandeling met mijn hond, ik ben best snel tevreden....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon een dag waarop ik mag doen waar ik zelf zin in heb
beetje teuten computeren lekker eten geen kids met problemen etc etc