Wat moet je doen als iemand de oren van je hoofd kletst?

En maar zeuren en maar klagen...
Hoe kun je die dan subtiel afwimpelen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vraag waar ik alle antwoorden goed van ga lezen !
Bedankt voor het stellen!

Het beste antwoord

Vragen of ze het op willen schrijven, dan kan je het beter onthouden.
Daar zullen ze nooit aan beginnen.
Maar het zet ze wel aan het denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahahahaha die hou ik erin
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
topidee Ed +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, goeie, leg een briefje maar bij mijn PC neer.

Andere antwoorden (13)

Stug doorgaan met je eigen dingen . Laten merken, dat je maar half luistert. Ineens vragen "zei je wat?" Heel onnozel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beetje respectloos
gaan gapen. dan komp van zelf het grapje ben ik niet boeiend genoeg.
dn kan je zeggen nee nou dat is het niet maar ik moet nog ......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
over hongersnood beginnen, kinderen in derde wereldlanden, lepera, AIDS, kanker en rode vlekken...en DAN eens kijken of iemand nog ''klaagt''.....wellicht gaat de persoon in kwestie het een en ander relativeren, en druipt hij af.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die mensen die maar door blijven praten over dingen die niemand anders interresseert, zijn bezig met mentale masturbatie.
Misschien die term eens laten vallen, en kijken hoe ze reageren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je kunt luisteren, doe dat dan met aandacht, dan zul je zien dat er gaten vallen, die steeds langer worden, tot het vanzelf stopt op enig moment...

Je hoeft dat maar één keer te doen, dat is genoeg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gooi eens een doek over die kooi!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MP3-speler op je oren zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeggen dat je een afspraak hebt? Bezig gaan met huishoudelijke klusjes? T
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Je vindt je eigen verhalen blijkbaar reuze interessant, maar er zijn ook mensen die daar anders over denken. Kom eens terug voor een leuk gesprek zonder gezeur en geklaag, als je tenminste wilt dat mensen echt naar je luisteren."

"Heb je ook nog iets leuks te vertellen? Ik namelijk word een beetje moe van dat gezeur en geklaag."

Subtiel werkt niet bij dit soort mensen, geloof me!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stap 1. Doe alsof je telefoon gaat en excuseer je.

Stap 2. Als je eenmaal los bent zet je het op een rennen!

Stap 3. Als het een redelijk groot gezelschap is dan kan je natuurlijk een andere gesprekspartner zoeken.

Stap 4. Als je bij Stap 3 hetzelfde probleem ondervindt, ga dan terug naar Stap 1!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vragen waarom hij/zij je dat allemaal verteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een woord tussenkrijg, is dat een goeie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van gebarentaal?
gewoon zeggen: joh, rot eens even op, ik ben druk, en dan vriendelijk lachen. Dan lijkt het net alsof je het als grapje bedoeld, maar de boodschap komt wel over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een beetje gepast moment zeggen dat jullie snel weer eens moeten afspreken maar dat je echt weg moet. Je hebt nog veel te doen. Je kan natuurlijk ook eerlijk zeggen dat diegene misschien wat veel klaagt en wat positieve dingen moet gaan doen.