Ik ken een meisje al 2 jaar, maar eigenlijk sinds kort praat ik met haar. Ik vindt haar leuk, is dit een goede fase om te beginnen met complimenteren?

dus of dit een goede fase is om wat ''simpele'' complimenten te gaan geven? géén stortvloed, gewoon soms een keer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is altíjd een goed moment om iemand een complimentje te geven! En niet alleen als het gaat om een meisje dat je 'leuk' vindt.

Het beste antwoord

tuurlijk! complimentjes kunnen altijd! alleen niet te overdreven! als ze een nieuw shirtje heeft kan je wel complimentje over geven .
niet te onzeker zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kies deze als beste antwoord. aangezien elk antwoord haast hetzelfde is, kies ik de 1e.

Andere antwoorden (4)

ja zeker.Complimentjes geven is altijd leuk. Zeker als ze gemeend zijn. Jullie praten sinds kort dus je bent al in beeld. Misschien kun je haar eens helpen met huiswerk of samen naar school fietsen?

Wissel emailadressen/msn uit. Dan heb je altijd wat te kletsen over de berichtjes als je elkaar ziet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, zo een fase bestaat niet. Je zou alleen jezelf en haar voor de gek houden.. nooit zomaar complimenteren..
Complimenten kunnen altijd, ook buiten een relatie.. geef alleen complimenten als je het echt zo vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ieder moment is een goed moment om een meisje een compliment te geven.

beetje overdreven maar meisjes vinden het eigenlijk altijd we fijn om even iets leuks te horen.gewoon kleine dingetje als van hee wat zit je haar leuk of wat zie je er vandaag mooi uit doen het eigenlijk bijna altijd wel goed.wel even opetten dat je het meent en dus niet als ze een ''bad hair day '' heeft zeggen dat je vind dat je vind dat ze haar haar vandaag zo leuk heeft zitten.maar gewoon zeggen als je zoiets echt denkt.vinden ze alemaal wel fijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft niet persé te laten merken door complimenten te geven. Ben jezelf en ben gewoon lief voor haar en geef ook aan dat je haar een leuk meisje vindt en dat je het fijn vindt dat je met haar kunt praten. Misschien vat je deze voorbeelden al op als goede complimenten. Dan bedoelen we hetzelfde. Maak er iets moois en respectvols van. Dan komt het goed.