Waarom de pijn tegemoed gaan?

tatoo piercings het doet pijn, en toch doen we het, inclusief ik.
vinden jullie de pijn niets in tegenstelling tot het resultaat en ondergaan we daarom de pijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Domme dingen doen is ook een must tegenwoordig, mij niet gezien hoor... Ze weten niet wat ze doen...

Het beste antwoord

Voor veel mensen is deze pijn de moeite waard omdat je er iets moois voor terugkrijgt. Dat 'moois' is in ieders ogen verschillend. Niet iedereen zal een tatoeage of een piercing mooi vinden en zeker niet de moeite waard om hiervoor pijn te lijden.

Als je het mooi vindt kun je denken; als ik een kies laat trekken doet het ook pijn maar krijg je er niets voor terug (behalve dat je kiespijn over is :))

Tja, wie mooi wil zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (2)

Ze zeggen wel eens: wie mooi wilt zijn moet pijn leiden.

Ik heb dit nog nooit ervaren, behalve die ene keer dat ik flink verbrand na een middag op het strand thuiskwam...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonnebrand :S kan ook erg pijnlijk zijn ja
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doet het pijn? zei de sadist
meer, meer, meer zei de masochist
Als je hoge verwachtingen hebt van het doel dat je voor ogen hebt, verzacht dat vanzelf de pijn.
Denk bijvoorbeeld maar aan een zwangerschap ;-)