Hoe kom ik van vooral als ik probeer te slapen van brandende voeten af, ze hebben alles maar dan alles nagekeken, heb zelfs 2 keer mri scan gehad??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is de precieze definitie van brandende voeten? ik heb er nog nooit van gehoord...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens 12 uur op hakken lopen en je weet direct wat het is.;))

Antwoorden (5)

Neen voor het slapen een koud voetenbadje
Je hebt ook zalf ban ghewol maar dat helpt bij mij niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet helemaal wat je bedoelt en ik heb voor het werk en in huis die afschuwelijke lelijke Crocs gekocht en wat een verademing geen brandende voeten meer.Ik heb ook hielspoor en ook daar werkt het voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel regelmatig vervangen is mijn advies.
Heb je dit alleen als je gaat slapen? hebben ze al een bloed geprikt? ao op B12?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou een verkoelende creme erop smeren voor je gaat slapen helpen? Ik heb van Yves Rocher een lavendel spulletje speciaal voor de voeten. Dat koelt als de pest en is niet vet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
getest op suikerziekte? zie neuropathie