als je je buikspieren traint, hoelang duurt het ongeveer tot het een echte sixpack is ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

ha ha, dat hangt er volgens mij vanaf hoeveel "isolatielaag" (lees: vet) je moet wegwerken

ik doe nu 5 maanden elke dag iets van buikspieroefeningen en het geheel is wel veel strakker en steviger maar ik durf nog niet te spreken van een sixpack (als ik dat ooit al bereik, was ook niet het doel), maar goed, ik had wat isolatie daar.

Verder, is het onderste gedeelte van je buik, dus het stuk ONDER je navel blijkbaar veel moeilijker te trainen, dus als je daar alles nog niet strak hebt is dat ook moeilijk strak te krijgen.

Een jong iemand met niet echt overgewicht zou na 3 maanden echter toch een eind moeten zijn, mits regelmatig trainen
amigo
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan wel je buikspieren trainen, maar dat betekent niet dat je ook het vet verbrandt dat op je six-pack zit. helaas......toch afvallen dus. Wel blijven trainen, anders komen er van die slappe spieren onder het vet vandaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt aan je toestand op het moment. Heb je een vetlaag op je buik zitten, dan kan het lang duren. Buikvet doet er namelijk het langst over om te verbranden en alleen buikspieroefeningen is dan niet voldoende. Je moet ook cardiotraining doen. En je kan bijvoorbeeld andere oefeningen doen, die je buik ook meetrainen, zoals beenoefeningen (squaten). Daarnaast zou ik ook nog je voeding aanpassen. Zakken chips eten en veel junkfood, en dan aan een buikspierkwartiertje meedoen, gaat je niet verder helpen. Succes ermee!