Als je wilt naaktslapen met dit weer, wat zijn dan goede dingen om je warm mee te houden?

Ik wil dus wel nog naakt zijn tijdens het slapen, maar het toch warm hebben, het mag geen dingen zijn dat ik echt iets moet aanschaffen, maar vooral iets wat je standaard in huis hebt, post je tips maar hieronder:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom wil je zo graag naakt slapen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het een fijn gevoel geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok???
ronron1212
13 jaar geleden
Is niet nodig
Je licht toch onder je dekbed. Heb je het dan koud
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trek gewoon een lekker warme pyjama aan.

Het beste antwoord

Gewoon een extra deken, en een kamerjas of trainingsbroek igv noodtoilet-bezoek binnen handbereik.

Ik heb het zelfde probleem. Ik duik wel met kleding (trainingbroek+t-shirt) het bed in, en als ik het bed lekker heb opgewarmd na een paar minuten, gaat het pas uit...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Een molton over je matras.
Een warm dekbed met een katoenen dekbedhoes.
Geen tocht op je kamer, maar wel je raam op een kiertje.
Eerst douchen voor het slapen gaan, dat vermindert de transpiratie en door transpiratie kun je het koud krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een extra deken? een kleedje, deken, doek of als je geen van alle hebt eem handdoek over je deken neerleggen? een kruik (als je die hebt) die vind ik persoonlijk het fijnst.
of tegen een kussen aankruipen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een electrische deken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een deken of een kleedje heeft iedereen in huis, deze kan je over je deken heen leggen.

je verwarming kan je voor het slapen gaan even wat hoger zetten.

een kruik is ook heerlijk om tegenaan te liggen of om je bed mee op te warmen.
heb je deze niet in huis vul dan een (frisdrank) fles met heet water, dit kan ook dienst doen als een kruik.

welterusten! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kruik, die heb je vast wel in huis en anders gewoon een extra deken erop leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een potje sex vantevoren!
Nee, even zonder gekheid. Ik slaap ook regelmatig bloot en lig dan het liefst onder een flanellen dekbedovertrek.
Die ligt een stuk warmer dan een katoenen.
Of gewoon een extra deken eroverheen.
En voor de echt koude nachten, maak ik gebruik van een
elektrische onderdeken. Deze zet ik dan een uurtje voordat ik naar bed ga aan en dan heb ik zodra ik ga slapen een heerlijk warm bedje. Maar dat is wel iets wat je aan moet schaffen, dus voor jou waarschijnlijk geen oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet aan hoeven schaffen: een partner. Met zijn tweeën onder de dekens is een stuk warmer dan alleen.

Maar anders is het gewoon een kwestie van een extra laagje op je bed leggen. Een extra deken, een grand foulard, fleece dekentje, een molton waar je normaal op zou liggen, gewoon iedere lap die groot genoeg is. Het scheelt al snel, omdat de lucht tússen de lagen zorgt voor isolatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
warm beddengoed scheelt echt enorm.
Ik heb nu voor het eerst een flanellen hoeslaken, scheelt 10 graden met katoen.

Als je iets van flanel hebt zou je evt een onderlaken als laken kunnen gebruiken, zodat je toch tussen 2 lagen flanel ligt.

En lekker warm douchen voordat je in bed stapt
amigo
13 jaar geleden
Voor een paar euro heb je een metalen kruik. Die vul je met kokent water, doek erom heen, anders verbrand je je. En het blijft lekker warm onder de deken. Ik weet alleen niet waar ze te koop zijn.