Wiet met een heel laag THC-gehalte ook bekend onder de naam Kinderwiet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een verbastering van k2 wiet, fake wiet dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jip en Janneke wiet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
K3 wiet is een legale, synthetische wiet. Deze is gemaakt zodat het THC gehalte gecontroleerd en geregeld kan worden. Dit is gedaan omdat de hoeveelheid THC in gekweekte wiet enorm is gestegen de afgelopen jaren door een vebetering van de kweek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
legale wiet?? THC zal toch echt gekweekt moeten worden middels illegale praktijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een substituut voor THC, aan k3 wiet is niets natuurlijks. Alles eraan is "gemaakt".
(dat betekent syntetisch;-))
Het gevoel is minder hevig, en het duurt bij de meeste mensen korter dan bij normale wiet
Het is ook nog maar de vraag of het legaal blijft natuurlijk...