Als je een gezond hart hebt is het erg gezond. Vooral een wisseldouche waarbij je afwisselend koud en warm water gebruikt is goed voor de bloedcirculatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is gevaarlijk als je te lang onder een koude douche staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt eraan of jou een koude douche 25 graden vind of 15 graden, ik douche op 28 graden en in de zomer wel lager 25 en ik ben gezond en wel, maar ik denk niet dat het verstandig is om op 15 graden te douche
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als aanvulling op bovenstaande: een te grote temperatuurswisseling (bijvoorbeeld vanuit de sauna onder de koude douche) kan, als je hartproblemen hebt, erg gevaarlijk zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
En veel mensen komen er te laat achter dat ze hartproblemen hebben....
bamibal