Ja, ben met mijn grote liefde getrouwd, net 2 jaar om precies te zijn en dit jaar kreeg onze liefde handjes en voetjes of, zoals op het geboortekaartje stond: 2 harten, één liefde, uit liefde, één hart. Dus nu heb ik 2 grote liefdes en die 2 zijn onderling ook elkaars grote liefde enz enz voort, dus om het eens te zeggen: momenteel is het hier ten huize: allemaal liefde!! en ik wens iedereen hetzelfde toe!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (20)

Nog niet... ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, die ben ik nog niet tegengekomen : ) denk ik, misschien heb ik hem al wel eens gezien??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Volgens mij konden mijn schoonouders geen kinderen krijgen.
(gejat van Herman Finkers, niet zelf bedacht).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beter goed gejat dan slecht bedacht... ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liever dit jatwerkje helemaal niet nodig gehad :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht dat vroeger ook altijd, maar mijn (toen nog toekomstige) schoonouders hadden wel degelijk kinderen bleek later.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze hadden ze alleen goed verstopt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zoiets, aan de andere kant van de wereld.
Nee, maar we wonen wel samen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, want dat is bij de wet verboden in Nederland...(mn kat)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het expliciet verboden om met een kat te trouwen (dier)? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met een dier ja...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat een dier als een kat geen ja kan zeggen en het beestje hoeft niets te doen als het niet uit vrije wil was, als de kat ja kon zeggen mocht het wel ;-)
Ja dat ben ik en sterker nog mijn partner is ook getrouwd met haar grote liefde...

Wij zijn niet getrouwd in de wettelijke zin, maar wel in de zin van trouw aan elkaar...

Dus wij zijn dubbel blij, ik en zij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 ik kan dit alleen maar helemaal met je eens zijn (fluisterend): voor wie het nog niet wist: XiniX en Deva zijn een stelletje... (zelf bedenken of er op de puntjes nog iets moet worden ingevuld...)
Ik dacht dat hij mijn grote liefde was - maar ik was te verliefd toen ik trouwde om hem te zien zoals hij echt was. Nu weet ik, dat het handiger is te wachten tot de vlinders vertrokken zijn, voordat je beslissingen neemt over een toekomst-samen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar na tien jaar toch gescheiden. De tweede poging, ook een grote liefde, lukt véél beter. Daar hou ik het voorlopig nog wel mee uit :-) Volgens mij kun je dus meerdere grote liefdes hebben in je leven (hoewel, liefst niet tegelijkertijd, want dat maakt de zaak ietwat gecompliceerd).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We zijn niet getrouwd, maar hij is wel mjin grote liefde. We hebben het al een keer geprobeert, toen waren we nog te jong, het ging uit. We hebben toen 8 jaar lang ons eigen leven geleid en geleerd, toen ontmoette we elkaar weer en zijn we 6 jaar samen. Nu klopt het allemaal. Ik wist toen al en nu ook dat we elkaars grote liefde zijn en ik heb gelijk gekregen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog niet. De reden waarom ik nog niet getrouwd ben met mijn vriend is omdat we nog veel te jong zijn en ik heb er (nog) niet zon behoefte aan. We zijn nu al bijna 7 jaar bij elkaar en ik weet niet hoe een jawoord het gevoel dat we voor elkaar hebben kan veranderen. Als ik zou trouwen zou het misschien meer voor de praktische kant zijn als we bijv kinderen mogen krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je a 7 jaar bij elkaar bent ,ben je dan nog steeds te jong?
Hoe oud/jong ben je dan wel niet?
Hoef niet te antwoorden hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben nu 22, in augustus word ik 23. Ik was net 16 toen ik wat met mijn vriend kreeg. Ik vind 22 te jong, of iniedergeval ik ben er nog niet aan toe.
Nee, ben niet getrouwd met mijn grote liefde..... Ben nu dan ook gescheiden, maar hoop ooit met mn grote liefde te trouwen, want ben er zeker van dat ik hem nu ontmoet heb......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee....en niet van plan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat ben ik en sterker nog mijn partner is ook getrouwd met zijn grote liefde…

Wij zijn niet getrouwd in de wettelijke zin, maar wel in de zin van trouw aan elkaar…

Dus wij zijn dubbel blij, ik en hij…
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, helaas, hij wil niet trouwen, vindt het geen meerwaarde... Hij houdt nu net zoveel van me, dan accepteer ik dat maar, hoe jammer ik het ook vind....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik kan wel fantaseren hoe dat zou voelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet wel zeker dat ik met een grote liefde ben.
maar heel eerlijk gezegt was mijn 1e partner (waar ik mee samenwoonde) mijn ware liefde. de eerste periode was geweldig, maar na de drank won van zijn persoon en zijn handen los zaten en andere vrouwen neu*te, ben ik na 4 jaar afgedankt. (ik had ondertussen niets meer van zelfrespect en liet me nog dumpen ook) deze man heeft mij ten huwelijk gevraagd toen, en ik heb ja gezegt. op onze afgesproken trouw datum trouwde hij een vriendin van mij. tja het kan raar lopen.

was hij nooit aan de drank en al die andere shit gegaan weet ik zeker dat hij mijn ware liefde was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik ben niet getrouwd en ook niet met mijn grote liefde. Ik durfde het niet aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik wel zo'n 6 jaar inmiddels en hopelijk nog vele jaren erbij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog nooit getrouwd (geweest). Nee dus. Wel op het punt gestaan, maar achteraf blij dat het niet doorging. Ze bleek helaas niet de grote liefde, die ze leek! (Hoewel ik geen spijt heb van mijn tijd met haar, het was leerzaam.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen, en daar ga ik niet mee trouwen ook. Ik zie er het nut niet van in.