Noem minimaal 3 pluspunten van jezelf.

Mensen kunnen wel zo hun negatieve kanten op noemen maar hebben moeite met hun positieve kanten om dat zo op het noemen.

kun jij dat binnen een minuutje opschrijven?
Jou pluspunten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10.6K

Het beste antwoord

Ik hoor mensen niet alleen aan maar neem hem serieus en luister. Ik spreek een ieder aan vanuit mijn hart, en respecteer de ander zoals hij is, Ik ben barmhartig want zelfs als je heel ziek bent kan je nog voor een ander van betekenis zijn. Ik bind mensen omdat ik het leven zelf liefheb, Ik hou van mensen en van jouw omdat ik weet dat jij niet anders ben dan ik. Ik wens jouw het zelfde in warmte van je ziel. Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

je heb gelijk ik kan het niet in 1 minuut
ik kom er maar op 1.
en dat is ik zwijg als het graf als het moet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
attent, inschattingsvermogen en energiek

(43 sec)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Integer
Creatieve kijk
Realistisch
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
puur, humoristisch, naalletegenslagentochwelweerdevrolijkheidzelf......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker, ik ben eh...Tèèh! Tijd is om.
Traag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Realistisch, hard en goedgevig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Direct
- Eerlijk
- Betrouwbaar
- Flexibel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geduldig; ik deel graag; niet inhalig; behulpzaam; niet hatelijk;enz enz
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig weet ik heel goed wat mijn plus (en min) punten zijn.

Geduldig
Vrijgevig
Oprecht
Behulpzaam
Goed luisteren
...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hou rekening met anderen, kan goed organiseren en ik ben geduldig, behulpzaam en niet lui. Men zegt dat dat goede eigenschappen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben flexibel, ik heb humor, en maak me niet zo vaak druk om dingen waar ik toch geen invloed op heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1: ik ben sportief en hou van sporten (wat zorgt dat ik fit en gezond blijf).
2: ik leer makkelijk, en heb geen moeite nieuwe dingen te leren.
3: Ik ben blij met mijn leven en geniet van héél veel dingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken mezelf, dat is een pluspunt en daar heb ik (en dat is iedereen die zichzelf ik noemt) veel aan... Dat is altijd geweest en zal altijd zo zijn...

Alle andere eigenschappen zijn van tijdelijke aard en derhalve niet ter zake doende...

Wat heb je aan iets dat op enig moment bestaat en het volgende moment niet meer? Neem nou een verjaardagstaart, wat heb je eraan als die er niet meer is, of voordat de taart bestond?

dus:

1: Ik
2: Ik
3: Ik

de drie-eenheid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrolijk, altijd positief ingesteld, netjes, aardig tegen andere mensen, behulpzaam.... Maar ik heb geen kapsones hoor!

Toegevoegd op 21-06-2009 13:02:31
Mensen vinden het vaak moeilijk om hun positieve punten op te noemen omdat ze niet willen dat mensen denken dat ze kapsones hebben vandaar ook dat ik zeg dat ik geen kapsones heb.... Althans ik hoop maar dat dat nu niet zo overkomt......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
creatief,
aardig
en als laatste, het klinkt heel k*t als ik het zo zeg, bescheiden (dit hoor ik van mijn vrienden vandaar)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
positief ingesteld,
integer,
tevreden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed relativeringsvermogen
Spontaan
Creatief
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meevoelend,vlijtig en integer