Hoe kan je je benen mooi dun maken/krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dunne benen zijn niet mooi. Strakke, gespierde benen wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roosjuh , momopoyolo heeft er geen snars verstand van. Volgens mij woont hij op 'n onbewoond eiland .

Antwoorden (11)

Trainen, trainen en nog eens trainen. En normaal eetpatroon aannemen, dus niet gaat dieeten, maar gewoon normaal gezond eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door hardlopen krijg je mooie dunne benen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergeet niet dat je lichaamsbouw meetelt.
Als je voller bent gebouwd of juist mager is het moeilijk om dat te veranderen. Het is mogelijk met de juiste oefeningen, maar het zal wel werken betekenen.
Trouwens wie zegt dat dunne benen mooi zijn?
Dat vindt niet iedereen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt wel degelijk gelijk, maar geeft geen antwoord op de vraag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zij vraagt toch om mooie dunne benen? Niet of dunne benen mooi zijn :-)
Trainen of naar de plastische chirurg gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moest op mijn werk veel trappen lopen en hier worden je benen ook slank van. Ik merk het aan mijn broeken :-). Ik zou alleen niet overdrijven want te gespierd is ook niet erg mooi. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Verder je benen goed masseren. je hebt van die speciale huidborstels. (gewoon voor 1 of 2 euro bij de drogist) masseer /borstel hier goed je benen mee want dat is goed voor de doorbloeding en krijg je een mooie huid van. Voor het zachte effect elke avond met babyolie insmeren. Oja en na het borstelen zeg maar wel ff spoelen met koud water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Ik zou alleen niet overdrijven want te gespierd is ook niet erg mooi" Dit gebeurt niet zo snel bij een vrouw, daarvoor maken wij veel te weinig testosteron aan en als je echt gespierde benen zou willen als vrouw, zou je je daarvoor dus echt helemaal het ongans moeten trainen, bodybuilding en zwaar aan de supplementen moeten zitten. ;-)
Door veel te fietsen en te lopen. Niet de lift of roltrap nemen, maar de trap. Zwemmen, dansen, rek- en strekoefeningen. Niet te veel en te vet eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel trainen, misschien op een sport gaan ( hockey )
Veel fietsen.
Ik vind zelf dat ik mooie benen heb doordat ik op hockey zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inschrijven bij de sportschool , en om te beginnen met conditie training , fietsen of rennen op de loopband , daarna als je dat onder de knie hebt buiten in de frisse lucht hardlopen dus niet rennen. En vergeet niet je bovenlichaam te trainen om alles strak en gelijk te houden en gezond eten is niet alles eet ook gevarieerd en met de tijd wat vet..;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roosje, Dun of dik heeft primair alleen maar met de hoeveelheid voedsel te maken die je tot je neemt. Je moet je afvragen of je het er voor over hebt om matig te eten . Als je meer calorieen tot je neemt dan je verbrandt word je dikker . Wil je toch meer eten dan moet je de calorieen gaan verbranden. Dat kan je op vele manieren doen . Mijn duifje deed het zo . zie foto. maar er zijn oefeningen of sporten genoeg .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt aan je leeftijd.
Ben je nog jong, dan kun je het nog trainen (zie div. reacties).
Ben je wat ouder, dan kom je in de categorie "verhullen".
Dan koop je broeken voor skinny-legs (werkt echt!), het label herken je wel als je even zoekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kort gezegd komt het erop neer dat je méér voedsel moet verbranden dan je normaal gesproken doet.

Je kunt meer verbranden door elke dag een stevige wandeling te maken, naar school te fietsen i.p.v. de bus of de auto te nemen..of naar de sportschool te gaan..maar dit laatste kost je wèl een lieve duit..

Groet,

Ton