Wat zou je als galgemaal willen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
grappig deze vraag plaatsen bij gezondheid... als het om galgemaal gaat is gezond niet echt meer van belang :)

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Zie avatar! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat prei?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Foei! Witlof!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat is witlof.
Foei, ken je groenten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik eet niet zo vaak groenten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie, ik? Dat kan sowieso niet, gezien in man ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in=ik
boerenkool
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De laatste keer was dat een broodje shoarma...

Maar dat stond niet gepland...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah... U bent gereïncarneerd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mmm: Nee. Gereanimeerd door het OK personeel... @kutzooi: Vind je het erg als ik me daar nu niet echt mee bezig hou? Misschien word het wel een leuke coctail...
Een tournedos, medium-rare met een rode wijnsaus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe dan maar een grote bak chinees.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sambal bij :)
Niets meer, als ik gedoemd ben tot een galgenmaal moet ik wel iets heel verkeerds hebben gedaan. Bovendien verandert het niets aan het einde. Geef het dan aan iemand die het kan gebruiken. Dan wil ik 10 kilo rijst ofzo en die naar minder bedeelden sturen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik niets.
Maar in de USA mag je niet eens een biertje erbij.
En teruggaand in de geschiedenis:
Adolf Eichman vroeg om een fles rode Israelische wijn.
Saddam Hoesein: gekookte kip met rijst.
14 jaar geleden
Ik zou dan een heerlijk biefstukje willen met gebakken aardappeltjes etc. Maar ook een lekkere portie spaghetti is welkom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
spruitjes dat maakt het een beetje minder erg om weg te gaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik te gestressed zou zijn om te kunnen eten.
Maar als je wilt weten wat ik echt lekker vind...
Iets met veel zalm, garnalen, inktvis, kruiden, knoflook, room, diverse blauwe schimmelkaasjes (en eventueel sauzen die daarvan gemaakt zijn), allerlei soorten roomsaus (ik kan saus eten alsof het soep is... heerlijk...), frietjes en aardappelpuree erbij, veel chocolade of praliné...
Als ik niet te nerveus zou zijn, zou ik me helemaal stijf eten, zodat ik blij ben als ze me uit mijn lijden verlossen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gamba's met dikke vlaamse frieten en veel aioli mmmm :)
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dunne frietjes vind ik lekkerder omdat ze tenminste gaar zijn van binnen... ;)
Euh, maakt mij niet zo heel veel uit, als het maar heeeeeeel veel is. Zeg zo'n 30.000 kilo, zodat ik het nog een paar jaartjes kan rekken :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Friet met stoofvlees
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
erwtensoep met roggebrood
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets met een snelwerkend gif erin. Dan hoef ik ook niet meer naar de galg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rijst hawai dan maar haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het galgemaal is je laatste maaltijd en als dat zo was gaf ik een buffet weg aan hongerigen en daklozen want daar zou ik nog van kunnen genieten want bij mijzelf zou het toch niet meer baten. Addy