Scheren en op de gevoelige plaatsen epileren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lekker simpel scheren al die rare troep doe ik niet aan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Scheren, maar dan alleen mijn geliefde moustache niet ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms, mijn kin, met een scheermes en scheerschuim.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onder de douche, als ik helemaal ben ingesopt gaat er een scheermesje langs. Ik zweer bij de scheermesjes van Het Kruidvat (rode verpakking). Een beetje reclame is vast wel toegestaan op GV :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe niet mee aan deze nieuwe modetrent... Tien jaar geleden zou die hype al overwaaien uit Amerika, maar is er nu pas, maar ik pas ervoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JA! Vind haar onfris op de door mij ongewenste plekken. Sinds kort epileer ik anders scheer ik het weg. Vooral in de zomer hou ik dit goed bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ontharen? dat doe ik nooit...
laat het lichaam maar puur natuur hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik onthaar. Ik voel me daar gewoon veel beter bij. Ik scheer, want ik ben een te groot watje voor epileren of harsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jep, alles behalve de meeste soorten gezichtshaar....eraf!
Scheren, harsen, epileren, zolang het maar weg is en niet mijn huid, wel het haar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoofdzakelijk scheren en op sommige plekken epileren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mensen die nog steeds dreads tussen hun benen of oksels kunnen leggen lopen op hygiëne gebied een heel stuk achter. onder de douche idd met venus van gillette en voor die 3 haren op mijn benen heb ik een ladyshaver.