Is het slecht om stukjes huid af te 'pellen'van handen/voeten? En lijdt de groei van het lichaam hieronder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hoe komt het dat je de huid kan afpellen? Als er schilfertjes los zitten op je voeten en handen, dan is dat niet zo gezond.
Stukjes vel verwijderen belemmert je groei niet, maar je kan er wel wondjes van krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb constant schilfertjes loszitten, en die pluk ik dan eraf. Het is een soort tic net als nagelbijten.
Haargroei zal er niet onder lijden maar je huid zelf wel. Door "levend" huid te verwijderen moet je lichaam harder werken om het te herstellen en heb je kans dat je meer vel meetrekt dan je bedoeling is waardoor je kunt gaan bloeden en infecties kunt krijgen