Heb jij ook wel eens van die dagen die je liever over zou slaan?

En wat maakt voor jou een dag een ontzettende baaldag?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (19)

Ja werkdagen.. zijn zo saai en duren lang
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou ik maar eens uitdagender werk gaan zoeken als ik jou was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zit op stage vriend.. ben nog student.. dus gelukkig kan ik nog doen en laten wat ik wil.. (na me stage uiteraard)
Als niks gaat zoals het zou moeten gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen heeft zijn dag wel eens niet. Je denkt dan op dat moment bij jezelf ik wou dat de dag voorbij zou gaan. Maar als ik er later op terug kijk dan zou ik die dagen niet over willen slaan. Die dagen maken namelijk ook tot wie je bent. Ze horen ook bij je leven en zorgt er voor dat je sterker in het leven staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werkdagen in het algemeen, de maandag in het bijzonder, dan duurt het het langst voordat het weekend weer begint.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, die dagen die jij liever wil overslaan, zijn de dagen waar ik het meeste kan leren... Daar ligt kennelijk de meeste afkeur en dat laat mij zien hoe ik met zaken omga of juist wil vermijden...

Dus hier zijn geen baaldagen, want hoe kun je balen als elke dag zo ontzettend kostbaar is?...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onbetaalde fakturen ,een onverwachte derde file, een zeurnota, een rapport te laat ,een vergadering zonder enig resultaat en terug de file ,en niet echt je lievelingseten en kinderen die geen groenten willen eten en een vrouw die het budget grootmoedig laat voor wat het is en morgen zien we wel verder en jij die het to do lijstje echt niet meer ziet zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, als op mijn werk in `n zorgcentrum uitzendkrachten niet op komen dagen, collega`s zich ziek melden en bewoners aan de buikgriep gaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is altijd een veeg teken, als 's morgens de tandpasta van mijn borstel de wasbak invalt. Vaak het begin van een dag, die gewoon niet "lekker zit"- niets dramatisch vervelends, maar eindeloze hoeveelheden kleine frustratietjes en irritatietjes, die we allemaal zelf wel kunnen bedenken.
De één nog niet overwonnen of de volgende begint al weer......
Het enige dat de dag nog kan redden is een lang, warm lavendel-bad aan het eind ervan - en dan spoel ik m'n baaldag met het badwater weg......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
heel herkenbaar!
Overslaan niet. Zelfs op baaldagen zijn er momenten tussendoor of aan het eind van de dag, die ook deze dag weer de moeite waard maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sterfdag van mijn zoon...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begrijpelijk.. sterkte!! ik ga hier geen punten voor geven is in dit geval niet gepast..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe het wel voor de moed om het uit te spreken. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo had ik het niet bekeken.. alsnog de +1
Geen enkele dag.

Geniet van het leven, het duurt maar even!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Morgen, moet naar de tandarts.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik een echte incidentele baaldag heb, die ik zou willen overslaan dan gaat het zo!
(Ver)Wenslijst van Addy op een incidentele echte baaldag.

Ik wil dat iemand luistert, en niet alleen hoort wat ik zeg. Ik ben het beu, om altijd te horen dat je het te druk hebt. Ik ben het gezeik zat over al die therapieën en medicatie, ik ken de medische encyclopedie al. Ik hoor telkens hoe goed die ander het heeft gedaan, maar ik heb het al zo vaak geprobeerd. Ik ben teleurgesteld in de vele keren dat er gezegd word kan ik je ergens mee helpen? maar ze doen het niet. Ik ben pissed off als ze zeggen ik kom hoor, maar ze komen niet. Ik ben niet serieus genomen, als ik vertel hoe het werkelijk met mij is klagen doe je maar ergens anders. Ik krijg koppijn als van gezeur als ze over je praten, maar niet met jouw. Ik krijg de pest erin als ik het gevoel heb dat mijn beperkingen de jouwe beperkt. Ik ben woest als ik 10 keer iets geprobeerd heb en ze zeggen probeer het nog een keer. Ik raak gefrusteerd als ze zeggen je bent al zolang ziek het wordt gewoon. Ik erger me kapot, als anderen zoveel zeggen en ik de woorden niet kan vinden, dat het anders is.
Gelukkig heb zo`n dag maar incidenteel. Balen omdat je ernstig ziek bent. Ik tel de zegeningen want voor mij is elke dag heel waardevol. Beschouw mij niet als zieke, maar als mens, en ik heb jullie lief.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een regenachtige dag waarop je naar je werk/opleiding moet, wanneer je de bus gemist hebt op de snorfiets door de stromende regen moeten rijden terwijl het zadel lek is waardoor er dus water uit het zadel komt. En je daar ook nog eens een natte bips van krijgt. Omdat je haast hebt door rood rijden op een rustig kruispunt omdat er toch niemand staat. Waarna je erachter komt dat er een politie controle achter een bosje zit. Je krijgt een bekeuring en door al dit gedoe kom je te laat. En als het tegenzit weer door slecht weer naar huis en pas laat thuiskomt.

Dat soort dagen, sla ik liever over.. :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wil nooit een dag overslaan...
ik wil wel eens terug kruipen in bed op dagen dat alles verkeerd lijkt te gaan... en dan slapen tot het voorbij is... wat dat 'het' dan is... het ochtendhumeur, de onbalans, de ontevredenheid omdat het niet lukt, de dag zelf...

een baaldag... zo'n dag dat je een boterham met jam met de besmeerde kant op de grond laat vallen, dan gaat de koffiepot aan diggelen, de wekker bleek toch 20 minuten achter te lopen, de geiser is uitgegaan en wil niet meer aan, er valt een blauwe envelop op de deurmat, vergeten dat het openbaar vervoer vandaag staakt... dan kruip je terug in je bed... en dan word je nog ongewenst zwanger ook... dat is nou een baaldag....

maar overslaan? nooit!!! het leven is veelste leuk....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was nog eens een baaldag!
+1
als alles tegen zit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, zondag, omdat er dan geen enkel achterwerk te doen is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik zou zeker wel eens een dag over willen slaan. Soms zijn er van die dagen dat je al moe en geiiriteerd wakker word. Dan doe je gewoon hetzelfde als de rest van de week, maar alles gaat wat minder soepel en je beleeft er wat minder plezier aan. Zo''n dag duurt meestal extra lang;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, als ik weet dat ik naar school moet, ik ben heel moe en ik weet dat ik een les heb met een jongen die ik leuk vind maar met een ander heeft, dan zie ik er heel erg tegen op. Of als ik weet dat ik een toets heb die ik slecht geleerd heb. Of als ik me emotioneel k*t voel..