Zou jij voor iemand iets willen betekenen?

Jij iets betekenen, in de ruimste zin van het woord.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Ja, ik wil en doe niet anders. In het dagelijks leven weet ik dat ik voor veel anderen iets beteken. I'm a giver, not a taker. De combinatie met veel geven en iets voor een ander willen betekenen, houdt echter soms wel in dat ik mezelf vergeet en voorbijloop.

Wijze spreuk: "Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie goed doet. ontmoet goed! ofzoiets =).. ik voel me zelf gelukkiger als ik mensen kan helpen dan dat ik mensen moet gebruiken om iets klaar te krijgen!! nogmaals +1 voor je inzicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Andy Klopt helemaal wat je daar zegt en dat geluksgevoel kan van hele kleine dingen komen, maar kan voor de ander een heel groot verschil maken.

Andere antwoorden (10)

Ja hoor.
Zeg 't maar, wat is 't probleem?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil dat niet, maar het is zo... Dat gaat buiten mijn wil om... Het is zo, ik beteken heel veel voor velen, maar het is niet dat ik dat wil... Ik heb er geen keuze in zelfs...

En wat dat dan is, dat is voor iedereen anders...

Ik leef in liefde dat is wat ik wil en de ander mag daar wel aan deelnemen of niet...

Er is bij mij geen wil om iets te betekenen voor een ander...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een ieder zegt hierop ja, denk je ook niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik beteken al iets voor iemand. Maar als ik iets voor iemand anders kan betekenen wil ik dat ook best wel hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moet er niet aan denken dat ik zou moeten leven zonder ook maar iets voor iemand anders te betekenen. brrr.. Je moet wel echt een kluizenaar zijn om nee te antwoorden op deze vraag.. ik kan me een leven zonder anderen om te helpen, en zij die mij helpen, niet voorstellen, zo'n leven zou niets betekenen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie woorden +1
Ik wil alleen iets betekenen voor de mensen waar ik zoveel omgeef en voor mensen die iets voor mij betekenen.

Onbewust beteken ik ook veel voor mensen die ik amper ken of helemaal niet, zo het is nou eenmaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe dat al regelmatig: Ik doe boodschappen voor iemand die dat niet kan, ik speel soms gitaar voor gedeprimeerde mensen, die daar erg blij van worden, mijn vrienden kunnen mij dag en nacht bellen, als ze hulp nodig hebben... Moet ik nog doorgaan? ;-)

En dat is ook de hoofdreden waarom ik op GV zit: Proberen mensen te helpen een antwoord op hun vraag te vinden. Niet dat het altijd het goede antwoord is, maar ik streef ernaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het bijna geen kwestie is van willen. Iedereen betekend wat voor een ander. Ik wil wel wat voor anderen betekenen, anders zou ik ook niet in het werkveld zitten waar ik nu zit. Ik voel me daar goed bij.

Ik vind het mooi om te zien dat mensen ergens blij van worden, verder kunnen (door hulp), iets leren etc en als ik daarbij kan helpen doe ik dat met alle plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk, en ik denk dat ieder mens dat een beetje goedheid in zich heeft dat zou antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja voor mijn partner...