Hoe kan je er voor zorgen dat je nagels niet meer afbreken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke foto!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje

Het beste antwoord

Vitamine b tabletten slikken. Is ook gelijk goed voor je haar. Of van die rescue nagellak halen. Maakt ze sterker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ze met doorzichtige nagellak lakken, of van die acrylnagels nemen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van acrylnagels worden je echte nagels toch alleen maar zwakker?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paar kleine knoflook stukjes in je transparante nagellak doen, dat een dag of drie/vier laten zitten en dan op je nagels lakken, ja het stinkt een beetje maar je nagels worden sterker en groeien sneller
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door ze mee te vijlen in dezelfde richting als je vingers, rond dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt nagelverharder-lak, die kun je erop smeren. Te koop bij elke drogist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nailhardner van hema