Naar de tandarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blowen. Klinkt raar... Maar t werkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pijnstiller nemen 400mg ibuprofen en je voelt nix meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stap 1
Pak de telefoon

Stap 2
Toets het nummer van de tandarts in

Stap 3
Druk op bellen

Stap 4
Zeg; hallo met ......
Ik heb kiespijn, kan ik zo snel mogelijk een afspraak maken?

Je snapt wat ik bedoel.

Duurt de tijd tussen afspraak erg lang:
Ibrufen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed glas whisky drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kruidnagel helpt bij mij of een theedoek onder je kin en dan vastzetten boven je hoofd door de druk kan de pijn wat afnemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ijsklontjes eten
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt bij jezelf even nagaan, wat voor pijn is het; met koud of warm of continue??
Koud of warm is meestal blootliggende tandhalzen of een gaatje. Bonkende pijn als je je kiezen op elkaar bijt en dan het gevoel dat je kies heel dik is; dit wijst meestal op een ontsteking van de wortel! Je kunt het testen, dan moet je op het kauwvlak kloppen met een stuk metaal (achterkant van bijv. een vork of lepel) als je dan een pijnscheut krijgt heb je last van oclusie pijn en zit er een ontsteking aan de wortelpunt...dat kan verholpen worden door een endo (wortelkanaalbehandeling) bij de tandarts. Brufen bruis helpt goed tegen de pijn. Wacht niet te lang, anders krijg je misschien een paradontaal abces!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een thee lepelje azijn zeggen ze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tandarts lijkt me toch nog het beste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet meteen naar de tandarts kan kun je een slokje flink sterke alcohol in je mond nemen en de kies daar steeds mee spoelen. Niet meteen doorslikken dus maar steeds weer over de kies laten lopen.
13 jaar geleden
ja naar de tandarts,en om de tijd ertussen door te komen,een sterke borrel in de tand of kies gieten. sterkte bij de tandarts. harriet