Zijn er mensen bekend met de werking van complementaire natuurgeneeskunde in combinatie met I-Health analyse- en therapie?

Ben met name ook nieuwsgierig naar positieve en/of negatieve ervaringen en met name of het uitwerking heeft op je psyche?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

I-Health an + th is (weer) een 'moderne' vorm van electro-acupunctuur (oude wijn in nieuwe zakken, ahw). De laatste heb ik ondergaan. Kort door de bocht wordt de de energie gemeten op de acupunctuurpunten op het lichaam. De analyse gaat snel en de uitkomst is vaak verhelderend. Het ervaren ongemak krijgt hierdoor een 'naam'.

Dit werkt positief op onze psyche.

Dit bewerktstelligt een goede basis om het natuurlijk helingsvermogen van het lichaam te stimuleren.
Daarna is het uitkijken! Want dan gaan de euro's tellen. Potten pillen met aanvullende ... worden geadviseerd om je weer snel topfit te voelen. Wees kritisch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dat ik slechts een reactie heb mogen ontvangen. Dit antwoord komt overeen met mijn eerste ervaring en ik vind dit ondanks de enige reactie een waardevol antwoord, bedankt!