Wie vindt het nog meer vervelend om watten aan te raken?

Krijg er kippenvel van...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Het volgende heb ik dit keer niet verzonnen :)
Je hebt last van........ Bambakomallofobie.
(Eng.: Bambakomallophobia)
(bij Scrabbelen 3 X woordwaarde)

En je bent dus niet de enige.
Ga even googelen....
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bent eenmalig +1
AWM
14 jaar geleden
Dank je, XiniX!!

Andere antwoorden (4)

Nee, vind ik niet zo vervelend maar kan niet tegen blank hout zoals gebruikt in ijsjes. Daar word ik helemaal akelig van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Originele reactie...
Ikke niet, gelukkig.
Momenteel heb ik namelijk last van mijn oren na het zwemmen, als er water inkomt ben ik een halve dag doof. De ouderwetse oordopjes heb ik nergens kunnen vinden, de drogist had alleen oordopjes gemaakt van watten. Gelukkig helpen ze wel iets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik ken zo iemand, mijn vriendje, die wordt er gel van als ie een watje moet aanraken, geen wattenschijfje maar een watje....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een stukje aluminiumfolie op je tandvulling!! RRRRrrrr... dat vind ik... nou vervelend is nog zacht uitgedrukt.
Watjes aanraken, vind ik niet erg.