Het snelst is even naar de supermarkt lopen of fietsen.
Plaatje bij antwoord
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha lekker droog!!!!!!!
+!!!
Buiten de logisch elink naar de supermarkt: Situps doen. Handen gekruisd voor de borst, je voeten onder een randje zetten (bv ee stevige verwarming) met je benen licht gebogen en dan omhoog komen zitten door je 'op te krullen' (shouders richting knien brengen). Dit eventueel na verloop van tijd met gewicht in je handen.

Tegelijk zorgen dat je je buikspek kwijt raakt door bv hardlopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google even op buikspieroefeningen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zit m niet in de aantal oefeningen maar in de sets.

op internet zijn er legio voorbeelden te vinden dus wat mij betreft was hier geen vraag voor nodig aangezien we niet weten wat bij JOU gaat helpen.

(overigens weet ik wel hoe je snel een bier fust krijgt. de 6 packs opslaan aan de verkeerde kant van je buikspieren)

sucsixpack!!!!