Is het slecht om met volle blaas te gaan slapen?

Je ligt in bed op het punt in slaap te vallen en voelt dat je heel nodig moet maar hebt geen zin en valt in slaap. Is dit slecht. Zo ja, waarom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Het is op zich niet slecht, maar je zult waarschijnlijk of niet echt in slaap vallen, of heel snel weer wakker worden omdat je tòch moet piesen.
Dus beter gewoon gaan, terug je bed in dat dan nog lekker warm is en ontspannen in zzzzlaapp....zzzz...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ je moet op een gegeven moment plassen, of je wilt of niet. Bij gezonde mensen, waarbij de blaas normaal werkt, zal de blaas niet gaan scheuren doordat de plas bewust wordt opgehouden.

Andere antwoorden (1)

omdat je blaas alleen maar voller word en kan scheuren als je idd niet gaat plassen..

buiten dat slaapt t absoluut niet lekker..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt scheuren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je het dan wel extreem lang moet ophouden. Maarja het kan zo zijn, vroeg het me zelf ook af;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bart3cundo..toch is t zo ik heb vorige maand een operatie gehad aan me nier, en kon een paar dagen erna ineens niet meer plassen..me blaas zat echt vol..er werd direct een catheter in gebracht, omdat de blaas kan scheuren, zei de dokter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je het gaat al weer stukken beter met mij..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste mensen, op een gegeven moment wordt de blaas zo vol dat je als gezond mens vanzelf gaat plassen. Je kunt het niet meer ophouden. Als je "sluitspier" van de blaas niet meer goed werkt en je dus niet meer KUNT plassen, dan moet i.d.d. een catheter worden ingebracht.