Als je datgene wat je op je dag hebt meegemaakt, kan het zijn dat je niet doorslaapt omdat het je dan als het ware weer wakker maakt, of aan het denken brengt. Mijn tip; ga voor je gaat slapen schrijven over wat je bezighoudt, of wat je hebt meegemaakt en waarschijnlijk slaap je dan beter door.
Eten vlak voor je slaap kan je er ook uithalen, dus is ook niet handig btw...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms kan een magnesiumgebrek de oorzaak zijn.
Of bijv. hypoglycemie.
Uit ervaring weet ik dat het heel vervelend is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of kijk hier eens: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/15526-klachten-bij-magnesium-tekort.html