Waar kan het op duiden of wat kan het zijn als je een vrij constante trilling door je lichaam voelt gaan ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is niet geheel duidelijk wat voor trilling het betreft.. Gaat het om een constant gevoel, of om een trilling die verband houdt met de hartslag of ademhaling? Is het over het hele lichaam, of vooral in handen/voeten of juist in de romp.
Een trilling die gelijk opgaat met de hartslag kan duiden op een probleem met de hartkleppen. Gaat het om de ademhaling dan denk ik aan vernauwing ergens in de luchtwegen. Trillingen over het hele lichaam zou ik in eerste instantie denken aan overmatige spierspanning door stress of iets dergelijks. In elk geval zijn er meer gegevens nodig om een gericht antwoord te kunnen geven....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat je 'm vergeten bent :-)

Toegevoegd op 10-06-2009 19:05:54
(sorry... inkoppertje...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihi... +1 Hihihihihihihihihihihihihihi...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Ik wist dat dat antwoord zou komen, maar al zo snel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, het is een mogelijk antwoord. Zou vanzelf moeten ophouden dan ;o) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer dat je een ander plaatje hebt geplaatst. Deze heeft geen humor meer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, er zitten ook kinderen op GV...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gevalletje zelfcensuur...
Dat je het koud hebt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je naast een spoorweg woont, of dat je naast een bouwterrein woont. Of woon je toevallig in slochteren? Want het schijnt dat de bodem daar voortdurend zakt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou kunnen dat je al voor langere tijd onder druk moet leven, je lichaam probeert dan aan te geven dat het niet goed gaat met je.
Mocht je spiritueel zijn of zelfs alleen maar interssse voor hebben dan kan het iets anders betekenen.
Sommige mensen kunnen soms energie van elders opvangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik mijn medicijnen vergeten ben, heb ik de volgende dag last van trillingen in mijn lichaam...