Met welk merk shampoo was jij je haar.

gellof jij daarbij ook in alle beloftes die de verpakking beloofd. en waarom gebruik je jouw merk.

gellof is geloof

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het schijnt allemaal geen zin te hebben : http://www.goeievraag.nl/vraag/maakt-shampoo-gebruikt.12137

Het beste antwoord

Guhl, kleur walnoot.

Omdat dat goed aanvoelt na het wassen. Er zijn shampoos die de hoofdhuid irriteren, of die ervoor zorgen dat het haar touwachtig aanvoelt, of die zorgen voor grotere vetproductie van de hoofdhuid, of die mijn haar niet goed schoonmaken als het eens een keer extra vettig is.

Er zullen meerdere geschikte shampoos zijn. Ik heb nu geen reden een andere te zoeken, dus om die reden blijf ik merkentrouw.

Prijs is niet echt een selectiecriterium. Als ik kijk hoe lang ik met een fles shampoo doe, en dan de prijs uitreken in eurocent per dag, of in Euro per jaar, dan is een besparing niet zinvol.

Toegevoegd op 10-06-2009 00:02:22
Oh ja, zoals je ziet ben ik totaal niet ingegaan op je subvraag over de beloftes die op de verpakking staan. Dat komt doordat ik die niet eens lees, ze interesseren mij niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nu ben ik het een beetje kwijt ben je man of vrouw.
of heb je gewoon iet wat langer haar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huh, hoe kom je nu op die vraag? Ik ben man. Kun je trouwens op mijn profiel zien. Maar hoezo? En hoe lees je uit mijn antwoord dat ik wat langer haar heb? 't Is nu bijna een wijsvinger lang, en dat betekent dat ik weer eens naar de kapper moet. (Gewoon nieuwsgierig aangelegd, vandaar dat ik me dit soort dingen afvraag.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha omdat je azegt at je haar dan op touw lijkt. dat kunnen veel mannen niet zeggen. ;-)

Andere antwoorden (15)

Euro shampoo.
'T goedkoopst.

Toegevoegd op 09-06-2009 23:58:08
Er staan geen andere beloftes op dan 'geschikt voor elke dag'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helemaal mee eens +1
Ik gebruikte altijd palmolive, tot ze vorig jaar de shampoo hebben aangepast. Nu is het spul zo ontzettend basisch dat het mijn huid aantast. Sindsdien gebruik ik nivea en daar heb ik geen problemen mee. Wat er op de verpakking staat maakt me niet zo veel uit, als het maar lekker ruikt en mijn huid niet aantast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik gebruik nu palmolive maar dit raad jij dus af?
Nivea Hair Care, Granaatappel & Passiebloem:

Verlengt de kleurglans (?)
UV-filter (niet controleerbaar)
Herstelt beschadigde delen van je haar (zal wel)
Zachtheid (jazeker!)

Ik gebruik deze shampoo omdat het erg lekker ruikt, het maakt mijn haar inderdaad superzacht (al tijdens het wassen merkbaar), en meer eisen stel ik eigenlijk niet aan een shampoo. Volgens mij komt het allemaal een beetje op hetzelfde neer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals je ziet is dat een wat gevoelige vraag voor me..
Toen ik nog haar had gebruikte ik babyshampoo....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon het huismerk van Kruidvat of van de Aldi. Heb er niets over te klagen.
14 jaar geleden
Andrelon, iedere dag, met zonnebloem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal Palmolive vitaliteit shampoo, en alleen maar omdat dat de goedkoopste is bij AH en C1000. Soms ook een tijd Mildeen van de Aldi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles door elkaar, als er maar shampoo op staat. Qua werking maakt het niet zo veel uit, maar de een ruikt natuurlijk lekkerder dan de ander. En in sommige shampoos zitten ook stoffen die het haar wat losser maken. Daar kan je ook een conditioner voor gebruiken.

Maar mijn haar is gemilimeterd. Dus of ik het nu wel of niet met shampoo was, maakt voor de kambaarheid niet zo heel veel uit ;o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Shampoo van euroshopper, 500 ml, 39 ct
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herbal & Essences. Volgens mij staat er niet heel veel op de achterkant behalve: Geeft je haar een lift op de juiste plek en de gebruiksaanwijzing. Maar ik zoek gewoon zelf uit welke shampoo ik het lekkerst vind en let daarbij niet op verkooppraatjes (behalve korting ;D).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het geen wat meestal in de aanbieding staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik de zwitsal haar en lichaam van mijn dochtertje.

Heb een hekel aan 27 verschilllende flessen in de badkamer. Zo bespaar ik weer een beetje plek.

En... het prikt niet in mijn ogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Guhl for men, superweinig van nodig, ik kan het iedere dag gebruiken en ben blij met t resultaat. Ik kan gratis l'oreal krijgen maar daarmee leek het alsof ik mn haar met kauwgom had gewassen.

Guhl dus
14 jaar geleden
l'oreal elvive.
Ik vind het gewoon fijne shampoo.
Of ik alles geloof dat er op de verpakking staat?
Mmmm... even de verpakking erbij gepakt.
"De vitamines PP en B5 stimuleren de haargroei."

Tja, dat dan weer wel.... Ben pas naar de kapper geweest, rigoreus er 30 cm af laten halen, maar heb het idee dat het er nu al weer half aan zit... En dat was niet de bedoeling :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
panthene.. incombi met creme spoeling, glanzend, ik krijg er zelfs opmerkingen over, voelt ook veel lekkerder, en geloof me , ik heb er heeeeeeeeeel veel geprobeerd