Ben jij een avondmens of een ochtendmens of een nachtbraker?

beschrijf wat jij bent ochtend mens avondmens of nachtbraker?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik wist het niet precies omdat we natuurlijk een buitengewoon kunstmatig dag/nachtritme hebben met werk- en schooltijden, zomertijd en niet te vergeten televisie (waar de leukste programma's altijd te laat want NA primetime komen) dus ik heb er even eentestje overheen gegooid, maar alls bij elkaar neig ik er blijkbaar toch naar een ochtendmens te zijn. Klopt ook denk ik wel ; 's avonds ben ik weinig waard, en in de vakantie (echt akantie, kamperen enz.) ben ik meestal voor 6 uur op en lig er vaak voor elven in. Dat zijn de heerlijkste uren van de dag ook ; tussen 6 en 9. 's Morgens.
Ik denk dat ik dan ook het voor mij meest natuurlijke ritme te pakken heb. In de winter zou dat best een uurtje of misschien wel twee kunnen schelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (20)

En avond mens die ook weer vroeg op staat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een echt ochtendmens.
Ben dan echt helemaal in topvorm!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen van de drie. Het ligt aan de situatie en of ik voldoende slaap kan krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut geen ochtendmens ..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een ochtendmens die af en toe wel van de late avond houdt, afhankelijk van gezellig gezelschap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een avondmens, maar wel met een morgenstond!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een nachtbraker EN ochtendmens!

5 Uurtjes slaap heb ik genoeg aan, lucky me.
Lig nooit voor tweeën in bed en er altijd (door de weeks dan) rond zeven uur weer uit, behalve in het weekend; dan slaap ik 2 à 3 uurtjes langer.

Toegevoegd op 09-06-2009 18:34:22
In het weekend blijf ik nog weleens later op; feestje ofzo.
Bij thuiskomt dan altijd nog even hier omdat sommige GV-ers denken dat na tienen de anarchie kan losbarsten. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ochtendmens... Ik heb dat getest op een site voor slaapproblemen, dat kun je daar onderzoeken, want ik geloof meer de objectieve gegevens over mezelf dan de subjectieve overtuigingen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een ochtendmens, die tevens van de avond houdt en de nacht gebruikt om te slapen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut een avondmens en als ik de kans krijg een nachtbraker. Vind slapen zo zonde van mijn tijd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut een ochtendmens!! Ik vind de ochtenden het fijnste, ook in de vakantie`s en de weekends. Ik ben voor de wekker (die gaat om 5.50 uur)klaarwakker en ga lekker meteen aan de slag. Het zijn de heerlijkste uren van de dag. Lekker rustig overal, zeker in de weekends wanneer ik mijn contract-uren van mijn werk heb, kom ik buiten weinig mensen tegen.
Het nadeel is dat ik s`avonds rond de klok van 10 uur finaal afknap, gelukkig kan ik dat, als we visite krijgen of op visite gaan, met koffie ongeveer een uurtje uitstellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de nacht is mijn leven !!! ik hou van de nacht ! ik ben nooit voor 4 uur in mijn bed . en nooit voor 11 eruit .ik werk al jaren in de horeca !de tijd van school was een ramp snachs niet slapen smorgens er niet uit kenen komen !! maar de nacht is ook veel mooier dan de dag !! loop is door het bos of door de stad ! is net of alles anders is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik meer een ochtendmens ben dan een avondmens. Alhoewel ik ook van uitslapen en uitgaan hou. Ik baseer mijn antwoord dan ook op het feit dat ik tegen een uurtje of 10 savonds best moe word, terwijl ik daar 'sochtends bij het opstaan niet zo'n last van heb (mits ik goed geslapen heb)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo half tien zakken m'n luiken echt dicht, en half zes sta ik weer naast m'n bedje.
heerlijk zo tutten 's ochtends vroeg, als iedereen nog op een oor ligt : ))
ik moet wel zeggen dat dat iets van de laatste jaren is, ben jarenlang een nachtbraker en uitslaper geweest.
dit bevalt beter : )
Rieneke1
14 jaar geleden
Ik ben en avondmens, maar aangezien ik altijd zoveel mogelijk aan mijn vrije tijd wil hebben, is het beter om vroeg te beginnen op het werk, zodat ik ook weer vroeg naar huis kan, waardoor ik meer aan mijn avond heb... Tja, dan heb je de situatie van rond 0.00 naar bed en rond 6.15 op... (en in het weekend wel even tot 9.30 doorhalen uiteraard)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nachtmens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Avondmens. Niet naar bed te slaan en niet uit bed te branden. 's Ochtends een dweil, 's avonds zin om nog iets aan te pakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
avond nacht mens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Brn een echt nachtmens. Kan dan eindelijk ongestoord internetten, krant of boek lezen en tv kijken. Het wordt meestal 3 uur voor ik plat ga.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben absoluut een ochtendmens.
Word wakker en ben meteen actief.