Zijn er stiften beschikbaar voor een tijdelijke tattoo?

Dat permanente stiften niet goed schijnen te zijn voor de huid, dat heb ik gehoord...
Maar zijn er ook stiften die ook lang houden op de huid en niet schadelijk zijn?

Ik heb de stiften van edding gevonden maar deze zijn alleen blauw en rood.

Iemand nog ideeen?

Toegevoegd na 6 minuten:
extra toevoeging: Stiften moeten zo dun mogelijk zijn. Richting fijnschrijver bijvoorbeeld. brede stiften zijn niet handig in gebruik voor tattoo gezien de tattoo klein moest zijn..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (7)

ik denk dat je gewoon watervaste stiften kan gebruiken hoor.
ten tijde van mijn bestraling heb ik 8 weken lang met allemaal lijnen op mijn lichaam rondgelopen.
de radiolaboranten stiftten de lijnen regelmatig over.
kan me niet voorstellen dat een ziekenhuis dit zou doen als het schadelijk zou zijn.
Rieneke1
13 jaar geleden
verkrijgbaar bij elke speelgoedzaak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je niet, als je een tattoo wil zal je echt inkt moeten injecteren in de lederhuid, op de opperhuid/kiemlaag slijten de cellen eraf, dus daar blijft die niet lang
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe komt het dan dat permanente stift (waterdichte stift) gerust een paar weken op de huid blijft?
(niet dat ik je tegen wil spreken maar meer uit nieuwsgierigheid)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat komt omdat het wat dieper doordrinkt in de kiemlaag, en dan duurt het even voor de cellen uit de kiemlaag in de hoornlaag komen en eraf slijten, normale stiften blijven in de hoornlaag
Rieneke1
13 jaar geleden
watervaste stiften houden ook maar enkele dagen.
een paar weken gaat zeker niet lukken, zelfs niet als je niet doucht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
^ mee eens
Er bestaan ook nep tattoos.
In de vorm van een mouw.
Misscien is dat iets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel leuk, maar niet helemaal wat ik zoek ;)
neem een spuitbus, je kunt bij feestwinkels sjablonen kopen samen met een spuitbus, het is speciaal voor net tattoo's dus ik ga er van uit dat die veilig zijn.

Verder heb je er van die plaktattoos met wat volwassener afbeeldingen dan de bob de bouwer plaatjes die bij de kaakjes zitten.

Die blijven allemaal een paar dagen zitten, daarna moet je weer opnieuw beginnen
amigo
13 jaar geleden
Ja hoor,die kun je kopen bij Stargazer,ze zijn nu nog in de aanbieding ook,in alle kleuren van de regenboog.

www.stargazer-products.nl

Toegevoegd na 3 dagen:
Bij Attitude Holland hebben ze trouwens ook permanent lip- en eyeliner pennen,dat blijft ook erg goed zitten en de stiften zijn nog fijner.Die zou je natuurlijk ook kunnen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt inderdaad van deze pennen, zijn niet zo heel duur. Je hebt ook henna? Maar ik denk niet dat je daar naar zoekt ;) Maar is ook een mogelijkheid.