Wat voor leuke, grappige en mooie teksten kun je op posters neerzetten als mijn schoonmoeder 50 is?

Toegevoegd na 3 uur:
Ze kan wel tegen een grapje, maakt zelf ook veel grapjes.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (8)

Dat is een leuke vraag!

Het ligt ook aan wat voor type ze is, misschien kun je iets meer het type omschrijven, is het voor een verjaardag of iets anders...

Maar kan je wel een voorbeeld geven:

ELKE NUL BIJ EEN CIJFER IS MAGISCH EN APART, HOOP DAT HET LEVEN JE TOELACHT...

ELKE LEEFTIJD DIE IS MOOI, MAAR 50 IS BIJZONDER, LEEFTIJD SPEELT GEEN ROL, BIJ 50 ZIJN BEGINT PAS DE LOL!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoera vijftig, dus vanaf nu nog meer vreugd,
je begint nu toch ècht aan je tweede jeugd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
50 !!
Dit is het getal van de Heilige Geest en van de Thora.
Vijftig dagen na de uittocht gaf God de Thora.

Christenen vieren vijftig dagen na Pasen het Pinksterfeest.
Pinksteren komt van het Griekse woord pentakosta dat vijftig betekent.

En mensen maar zeggen dat 50 worden niets betekent !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is een site met sara spreuken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een halve eeuw, maar jong van hart!

Bij 50 begint het leven!

50 = POWERLADY!

10 jaar wijzer dan 40 :)!

Als je 100 wordt sta je nu midden in het leven!

Gefeliciteerd Sara!

Succes met je voorbereidingen. Dat wordt ongetwijfeld heel leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook e-mailtjes rondsturen naar de familie en ook naar vrienden van je schoonmoeder met daarin het verzoek een lief,grappig,ontroerend of mooi verhaaltje over je schoonmoeder terug te sturen,zo krijg je een leuke verzameling die je op de poster kunt zetten.
Een collage met foto's van tot nu,misschien kun je daar ook wat mee.

Toegevoegd na 2 uur:
Op je 40e het oudje onder de jeugd
Op je 50e de jeugd onder de oudjes
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het echt in het grappige wilt doen las ik de volgende ooit op een kaart (maar dan in de 29 versie)

49!!!! hoezo ben je 49 geworden
je kunt toch niet eeuwig 49 blijven!!!
amigo
13 jaar geleden
Hoe grijzer hoe wijzer!