Als je in coma bent heb je een hersenbeschadiding. De rest van je lichaam werkt normaal, dus ook je menstruatiecyclus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hoewel het mij nooit zal overkomen, ongesteld zijn bedoel ik, lijkt het me,dat je lichamelijke processen gewoon doorgaan. Dus ook de menstruatie. Hoewel ik me wel voor kan stellen dat er preparaten aan je voeding worden toegevoegd om dat te beletten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij niet, ik heb een keer gehoord dat als je in coma ligt alles op resterve gedraaid word dus dat de dingen die niet continu nodig zijn niet meedoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je kunt zelfs zwanger worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dan menstrueer je niet meer! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Respect voor de persoon die daar achter is gekomen.. +
Als je in een (kunstmatige) coma ligt zul je niet ongesteld worden. Je lichaam wordt op gang gehouden door machines en bepaalde medicijnen. Ook krijg je de juiste hoeveelheid voeding binnen die nodig is om te herstellen. Je lichaam is druk bezig om daar alle energie uit te halen om te overleven.