Heeft iemand die zijn hand altijd strak open heeft ( vanaf de geboorte) lijnen?

De plooien waar bijvoorbeeld waarzeggers je handen lezen. en ook op je vingers ( binnenkant) waar je mee ziet hoe ze buigen, die plooien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, baby's hebben bij de geboorte meteen al deze plooien.
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De handafdruk is een unieke tekening van jou als persoon. Geen twee handen zijn gelijk. Ook je rechter en je linkerhand niet. Bijzonder hè?
Het is in feite de structuur van je huid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook als iemand vanaf de geboorte zijn handen strak openhoudt heeft hij deze lijnen. Als een kindje wordt geboren kunnen ze aan de lijntjes op de hand zien of het bijvoorbeeld een chromosoomafwijking heeft, bv het syndroom van down.
Het zijn dus voorgevormde lijntjes, die ontstaan bij de ontwikkeling van een baby in de baarmoeder, evenals vingerafdrukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, een pasgeboren baby heeft ook van die plooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
echt?