Door vermoeidheid, stress of ingespannen werk met de ogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

http://www.sochicken.nl/lichaam/help_een_trillend_ooglid.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dat ook een tijdje gehad. En dat duurde een aantal dagen of weken. Bij mij had dat waarschijnlijk met spanningen te maken. Daarna heb ik het niet meer gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan vaak liggen aan stress, te weinig slaap of te veel koffie.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Hé, wat jammer dat mijn moving gif hier niet beweegt :(
AWM
14 jaar geleden
O ja, wel als je 'm groot opent :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk...!
Ik heb dat ook wel eens gehad. meestal verdwijnt het na een stevige vrijpartij :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een onwillekeurige reflex, komt en gaat vanzelf...