Laat die persoon dat merken in de vorm van een presentje of been bosje bloemen.
vaak willen ze niets als je erom vraagt dus doe het gewoon zonder iets te vragen.Wat ook leuk is ,is om zelf een soort van kerstpakketje te maken met allerlei lekkere/leuke dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Been?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oja oeps moet een zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tiep foutje moet kunnen :-)
Steun die persoon, en/of zeg bedankt met een cadeau (cadeaubonnen zijn erg handig, kun je zelf uitzoeken). Zelf heb ik dat ook gedaan bij me BFF dus suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg het met "bloemen en een doosje "merci" altijd leuk en heel attent...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een mooie kaart. Die kan je geven maar als je dat moeilijk vind kan je die ook sturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat ook weten dat als diegene zelf ook ergens mee zit dat hij/zij dan ook bij jou terecht kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak zelf een mooie kaart,plakken knippen echt jouw
Inspiratie! !!schrijf dan iets moois erop wat recht uit je hart komt.
Zeker weten dat diegene dat heel erg waardeert.