Wat vinden mannen nou ''hot''

waar draait het nou echt om.
buik, billen, borsten, of inhoud, of de inhoud van de buik billen en borsten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

Ikzelf ben meer een "leg-man" dan een "breast-man". Borsten boeien mij niet zo. Sterker nog als ze erg groot zijn vind ik dat lelijk. Maar mooie lange benen vind ik daarentegen supersexy! Mooie billen mag ik ook graag naar kijken, met daarbij de opmerking dat ik al vlug een meisje mooie benen vind hebben, maar niet zo vlug mooie billen. Mooie billen zijn wat schaarser zeg maar.

Het klinkt natuurlijk als een cliche, maar het gaat mij met name ook om de inhoud van de hersenen en het charisma van de meid. Mooie benen vind ik sexy, maar als ze horen bij een Paris Hilton-achtige meid, dan heb je toch een grote kans dat ik weinig interesse heb.

Toegevoegd op 30-05-2009 10:12:51
Oh, ik ben echt het belangrijkste vergeten!

Ik let heel erg op de ogen. Zoals men zegt: The eyes are the windows to the soul. Ze zeggen naar mijn mening heel veel. En natuurlijk kunnen ze ook erg mooi zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

De "inhoud van de buik billen en borsten" ?
Dat wil je niet weten!
14 jaar geleden
Ik denk dat dat per persoon verschilt...mijn vader was een leg-man......ik ben van de konten en de tailles

Toegevoegd op 30-05-2009 01:56:34
en vrouwen met gekke hoeden natuurlijk...

Toegevoegd op 30-05-2009 02:05:45
Maar serieus (even een vlaag van nuchterheid) Wat ik hot vind is sans-gene; vrouwen die uit het rollenpatroon stappen en recht op de man vragen wat ze willen. Ik werkte met een vrouw samen die uit het niets vroeg hoevaak ik me ******. Een andere vriendin die me haar bikinilijn liet doen zonder dat het sexueel werd. Een vriendin die me op mijn mobiel fotos stuurt om te vragen of haar tanline wel of niet leuk is als ik in een vergadering zit. Een vriendin die vertelt hoe ze een omlet bakt met haar vriends..... Nou ja; you get the picture....het sexuele uit het sexuele halen en het bespreekbaar maken. Dat vind ik hot.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je schijnt borsten- en billenmannen te hebben en mijn man is een borsten-man..
Maar ik mag toch hopen dat hij op mijn inhoud valt..

Toch denk ik dat mannen inhoud niet echt 'hot' vinden, eerder gewoon prettig.. Maar niet hot in de zin dat ze opgewonden raken van inhoud.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
borsten maakt niet zoveel voor mij uit,maar benen en bips wel .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het verschilt ongetwijfeld van persoon tot persoon, maar voor mij gaat het toch om het totaalpakket om het zo maar even te noemen.

Het uiterlijk vind ik zeker belangrijk, net als de inhoud, maar het moet een zekere verhouding hebben met elkaar. Een hele knappe vrouw die geestelijk 'totaal verknipt' is vind ik bijvoorbeeld niet 'hot'.

Kortgezegd gaat het voor mij dus om een balans tussen bepaalde uiterlijke en innerlijke kenmerken, maar zonder directe nadruk op een van die aspecten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je onder 'Hot' de meest aantrekkelijke aantrekkingskracht verstaat, moet een lieve jongedame volledig aan mij verwachtingen voldoen.

Je kan lang of kort discuseren over wat mooi is en wat niet, uiteindelijk hou je het alleen met elkaar uit als je van elkaar houd...

Toegevoegd op 30-05-2009 03:20:03
Maar de 3 B's zijn wel van belang... Alvoor ik een gesprek aanknoop..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je al ongeveer veertig jaar samen bent met één vrouw heb je ervaren dat uiterlijke schoonheid vergankelijk is en realiseer je je dat de échte schoonheid in het innerlijke van de mens schuilt................
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stuntelig lopen op veel te hoge hakken, hoorde ik van de week op tv. Geen idee waarom, maar ja, het zijn wel mannen waar we het over hebben :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk hier ook bewust naar hoor bailey. Vast niet zo vaak als mannen, maar vind het zeer zeker interessant...

Natuurlijk zijn die drie leuk om te zien. En vooral rond deze tijd met het mooie weer. Maar ik vind de inhoud van de persoon, het karakter en de uitstraling veel leuker. En ja. Deze zijn goed en snel in te schatten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
borsten, billen, buik en benen kijk ik zeker naar, maar het hoofd is bepalend. O ja, en noem me gek, ik kijk naar schoenen ook, is niet echt een lichaamsdeel he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen vinden fantasie hot... Als de fantasie maar geprikkeld wordt, het hoeft zelfs niet aan de werkelijkheid te voldoen, als de fantasie maar geprikkeld wordt...
Mannen zijn primaair visueel te bereiken... En vrouwen hebben dat heel goed gesnapt, waarom hechten zij zo veel aan het uiterlijk? En wat te veel is kan erbij en wat te weinig is moet eraf, maakt niet uit. Je koopt je uiterlijk en de mannen die worden betoverd door het uiterlijk...
Er zijn natuurlijk persoonlijke verschillen per man, maar allemaal is het uiterlijk...

Geef mij maar innerlijk, dat is niet te zien, maar heel goed te voelen, ook als je je ogen dicht hebt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Euhm.....moet dat niet andersom zijn?? `wat teveel is kan eraf en wat te weinig is kan erbij`...? Als je te weinig hebt en je haalt er nog meer af hou je helemaaaaaal niks over!!!! En vice versa natuurlijk!! :)
Echt gek wijf met liefst zoveel mogelijk schattige eigenaardigheden is altijd lekker maar moet dan weer niet te promiscuur overkomen want dan geeft het erg het gevoel van afgelikte boterham. En dat is dan weer minder aantrekkelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitstraling, iemand die lekker in zijn vel zit, vol zelfvertrouwen en een leuk leven heeft valt op. Daarnaast natuurlijk de B's en een leuke kop wil ook wel helpen. Mar voor een echte relatie is vooral de persoon zelf belangrijk. Dus eigenlijk het totale plaatje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wordt niet koud of warm van hot. Als ik iemand een warm hart toedraag en en mooi vind is dit prachtig om te zien of te ervaren.... maar geef mij een mens met een sterke persoonlijheid die weet wat het het wil in het leven iemand die je beroerd waarmee je alles in het leven delen kan. Iemand die opmerkzaam is, die niet achter je staat maar naast je. Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe een vrouw echt is: spontaan, betrouwbaar, echte liefde enz. Natuurlijk is een lekker kontje ook aantrekkelijk wat mij betreft, maar de grootte van de borsten is naar mijn smaak:klein maar fijn. En dus niet die mege-grote, doe vind ik klote.