Ik zag eerder vanavond een film waarin iemand sperma doneerde in een hokje met erotische bladen. Gaat dit in het echte leven ook zo?

Dus als iemand zich meld als zaaddonor, naar een kliniek/ziekenhuis gaat, ook een hokje in gaat en daar zijn zaad moet "produceren" of is het een verschil met films en hoe het echt gaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier een journalist in een Deense kliniek.
Je ziet de blaadjes liggen...
escape
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zo gaat het in het echt ook. mannen die een blaadje willen inzien, om in de stemming te komen, kunnen dat pakken.
AlphaLimaSierra