wat is de normale lengte van een penis voor een 17 jarig jongen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
48.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is ie te klein? Grapje ;-) het moest gewoon :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geloof me, de meeste vrouwen vinden een hele grote penis helemaal niet zo prettig...
Kimath
13 jaar geleden
Het gaat tijdens de sex niet echt om de lengte, maar meer om de dikte. En hoe je het gebruikt natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ach dodo denk maar zo een grassprietje kietelt harder als een boomstam en als je penis lang moest zijn hadden ze de kittelaar wel achterin gezet

Antwoorden (7)

Elke lengte is normaal.
Behalve als je er last van hebt.

Maar ik zou je penis niet afmeten op lengte ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is niet 1 lengte te noemen voor normaal. In erectie veel langer, anders korter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.

De gemiddelde lengte ligt rond de 15 centimeter in erectie.
Iedere lengte is goed of fijn zolang hij maar werkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou,ik denk zoiets 18 cm tot 20 cm als tie helemaal stijf is.

Toegevoegd na 18 minuten:
maar ff een nadere uitleg:

het zal voor iedereen wel schelen geloof ik,dus je moet je er nier druk om maken hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
da's klein !?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee,ik bedoel dat dat normaal is.
ik geef hier een hééél eerlijk antwoord + zo goed mogelijk,k? want die van mij is als tie stijf is 19,5 cm (heb m weleens gemeten gewoon) dus daarom leek mij het gewoon het juiste antwoord,dus waarom die min?
ronron1212
13 jaar geleden
het is geweldig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee die min was niet van mij
Uit informele onderzoeken blijkt dat de gemiddelde lengte van de penis bij volwassen mannen ongeveer 14,3 centimeter is in erectie. Deze maat varieert sterk van man tot man. [2]

Een penislengte van 11 t/m 21 cm in erectie wordt als normaal beschouwd. Kleiner dan 10 cm komt maar bij 1 op de 5000 mannen voor volgens vele onderzoeken. Groter dan 22 cm komt slechts bij 1 op de 10.000 mannen voor. Mannen liegen soms over hun penislengte of ronden deze naar boven af.

De lengte en de dikte van de penis in rust variëren ook. Aan de lengte van de penis in rust is visueel niet de lengte van de penis in erectie te zien; een man met een kleine penis in rust kan een bovengemiddelde lengte hebben van de penis in erectie. De omgekeerde situatie komt ook voor.

Wel kan de slappe penis volledig uitgerekt worden bij een man in een liggende houding waardoor iemand (bijvoorbeeld een arts) kan bepalen tot hoever de penis kan uitrekken vanaf de huid boven de penis. Deze lengte is bijna gelijk aan de lengte van de stijve penis. Bij koud weer c.q. lage temperaturen krimpt de penis en balzak, de penis is dan vaak tussen de 2 en 5 cm lang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De lengte van 11-21 cm wordt als normaal aangezien. Volgens de onderzoeken komt de lengte van 10 cm en korter maar bij 1 op 5.000 mannen voor en de lengte van 22 cm en groter bij 1 op 10.000 mannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als 17 jarige ben je nog niet uitgegroeid, dus dat is moeilijk te zeggen. Hier een tabel van sexwoordenboek.nl

16 jaar | lengte: 12,5-15,7 cm | omtrek: 11,0 cm
17 jaar | lengte: 13,5-15,9 cm | omtrek: 10,9 cm
18 jaar | lengte: 13,5-16 cm | omtrek: 11,7 cm

Toegevoegd na 1 minuut:
het gaat dan uiteraard om de lengte in erectie.