Hoeveel soorten drugs bestaan er?

en welke vallen onder gevaarlijk, bij een keer gebruik?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Ik denk dat dat er wereldwijd honderden zijn. Je kan een lichamelijke of geestelijke verandering oproepen met een heleboel ziekmakende stoffen. Van lijm snuiven tot likken aan gifkikkers en het drinken van bedorven appelsap (=alcohol). Informatie over "gangbare" drugs vindt je bij het trimbos instituut.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat gevaarlijk is bij één keer gebruik is moeilijk te zeggen. Gevaarlijk als in dat je acuut klachten krijgt of gevaarlijk dat het zeer verslavend werkt. Dat zijn al twee dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

opzig zijn alle drugs gevaarlijk, als je 1 keer iets wilt gebruiken kan dat altijd zorg er alleen voor dat je goed spul koopt, bij een kennis of een vriend en zeker niet bij iemand op de "hoek". Denk er wel bij na dat alle drugs verslavend kunnen zijn als je er gevoelig voor bent of als de uitwerking je te goed bevalt.
Welke drugs je wilt gebruiken hangt helemaal van jezelf af natuurlijk wante elke drugs heeft een andere uitwerking..