Hoe kan ik mijn geblinddoekte klasgenoten aan het schrikken maken?

Ik heb een ontzettend leuke studie :) Het zijn ongeveer 13 mensen, twee jongens en 11 meisjes. We hebben de beschikking over een dramalokaal -schmink, kostuums, gordijnen (zwart), lampen- en kunnen muziek afspelen

Toegevoegd na 37 seconden:
Hun leeftijden variëren van 18 tot 25 jaar

Toegevoegd na 53 seconden:
...er is daarnaast ook nog een docente aanwezig :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (9)

vanuit het niet inneens harde wilde geluiden van dieren laten horen.
bv een hard blaffende hond of een ander dier.
13 jaar geleden
Heel hard boe roepen wilde vroeger nog wel een helpen.
Maar waarom zou je ze blinddoeken? Sommige mensen schrikken al,als ze iemand anders zien.En die docente varieert die ook mee en wat hebben die gordijnen en schmink er mee van doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft mensen niet persé te blinddoeken om ze te laten schrikken. Als mensen gefocust zijn op iets anders of helemaal in gedachten dan kan je ze goed laten schrikken omdat ze lawaai, bewegingen etc niet verwachten. Het hoeft niet zo moeilijk te zijn, je moet een geschikt moment afwachten.
Steenuiltje
13 jaar geleden
Je moet ze eerst conditioneren met een verhaal/filmpje over iets verschrikkelijks, ze vervolgens afleiden met een opdracht (ergens naar luisteren als ze geblinddoekt zijn) en ze vervolgens confronteren met een geur die aan het verhaal herinnert terwijl je toevallig net even weg bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha ha, regel 4 of 5 kartonnen dozen, zeg dat ze moeten voelen wat erin zit (weet je wel, plantje erin, bloemkool, bontkraagje enz) en zeg dan gelijk (of juist na een tijdje, weet eigenlijk niet wat leuker is) dat in de hoek van één van die dozen een spin zit (of een kikker, en leg er iets nats in), de eerste gilt en de rest doet mee
amigo
13 jaar geleden
Een verhaal vertellen op fluisterniveau, zodat iedereen heel geconcentreerd moeten luisteren, en dan ineens een hele harde knal, explosie, schreeuw o.i.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat ze geblinddoekt een parcours afleggen op blote voeten... Leg halverwege een natte handdoek neer. Gegil gegarandeert....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem in iedere hand 2 lege halve eierdoppen.ga achter de persoon staan en houd je beide handen naast zijn\haar oren.knijp de eierdoppen in 1 keer fijn.who...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pak een radio zonder dat ze het zien, en zet kettingzaag geluiden op en houd die achter hun rug....
Laat iemand wat blazen op haar achterhoofd, en geheid zeker dat ze kippenvel krijgen.