Kan ik 's morgens mijn gezixht beter met warm water of met koud water wassen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

met lauw water
en koud naspoelen
dan sluiten de poriën.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een stevige plens koud water
zonder zeep of iets dergelijks.

Dan afdrogen met een lekkere ruwe handdoek
en dan een heel dun laagje neutrale creme er op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met koud water is beter. je bent dan ook meteen goed wakker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het beste is om je huid even te laten schrikken: even wassen met warm/lauw water en daarna met koud water naspoelen dit is niet alleen goed voor je huid maar je bent ook gelijk weer fris en fruitig .Daarna een creme erop die trekt dan gelijk beter in de huid voor een goede vocht balans zo verzorg je, je huid optimaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik koud water, vooral om wakker te worden. Dat heeft bij mij verder niks te maken met het wel of niet sluiten van poriën..