hoeveel nederlanders hebben gemiddeld ruzie met de buren?

zijn hier cijfers over bekent dit na aanleiding ruzie met de buren programma

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als ik zo om me heen kijk is het wel een op een, iedere beur die ik ken heeft wel met iemand ruzie.
maar geen idee hoe dat in de grote stad is, waar de mensen elkaar vaak niet eens kennen.
Maar hou het maar op een miljoentje of 5.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bijna iedereen,
al is het niet het huis direct naast je, dan wel iets verder,
er zijn altijd mensen die je niet mag,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Als je elkaar niet mag, kun je elkaar gewoon ontlopen. Da's vrij eenvoudig, zeker als je een paar huizen van elkaar af woont. Dat betekent nog niet dat je ruzie hebt. Zelfs je directe buren kun je ontlopen als je ze niet mag, en ook dan is er geen sprake van ruzie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zegt je antwoord misschien iets over jou, evil mini?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@wendyh
jah,, dat klopt,
ik ben verhuisd en de dag daarna werd ik aangeklaagd,
dus @cryofiel ontlopen gaat niet, het zoekt me op
Ik heb op heel veel plaatsen in Nederland gewoond en ook in 2 andere landen. Niet dat ik zo'n uitgesproken vriendelijk mens ben, maar ik heb in mijn hele leven slechts één keer ruzie met een buurvrouw gehad. Er zijn dus ook mensen die vrijwel nooit met de buren overhoop liggen.
13 jaar geleden
Als je wilt dan kun je overal een probleem van maken.
Ruzie met je buren is eigenlijk het domste wat er is.
Het spreekwoord zegt immers ,,beter een goeie buur dan een verre vriend.
Alleen al voor de sociale controle,is het belangrijk om goeie buren te hebben.
Als je op vakantie bent,houden ze toch een oogje in het zeil.
Ik persoonlijk heb nog nooit geen probleem gehad met elke buur.
Ik zeg iedereen gedag,maar kom lang niet bij iedereen over de vloer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"nog nooit geen" betekent taaltechnisch "altijd" hahahahahahaha. Is vast niet wat je bedoelt! Maar wel een duim omhoog voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan echt buren die totaal geen rekening houden met de omgeving. Daar is geen kruid tegen gewassen.