Als je baard begint te groeien, hoelang duurt het voor hij volgroeid is?

Dan bedoel ik als je een echte baard kan laten staan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.7K

Antwoorden (6)

Daar is niets zinnigs over te zeggen. Bij sommige mannen is het binnen no time al een aardig matje, bij andere mannen duurt het jaren voor het ergens op begint te lijken.

En bij mij: mijn baardje groeit al jaren, maar ik kan hem nog steeds niet laten staan ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FOEI +
Is eigenlijk niet echt een antwoord op maar de meeste mensen weten wel van hun zelf bij mij is binnen 2 weken al een baard bijvoorbeeld (als ik niet scheer)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is inderdaad per persoon verschillend, ik heb al 30 jaar een baard, in het begin had ik een heel donkere baard en heb die jaren gehad, en in het begin leek het dat ik een mooie volle baard had door de kleur bijna zwart veel donkerder dan mijn hoofdharen, maar dichtbij vond ik hem dun, maar ik vergeleek hem met een familielid die ook nog een wat donkere huidskleur had en een geweldig mooie zwarte baard mooi vol, en die scheerde hem na 1maand soms weer af, maar als hij hem weer liet staan was het met 3á 4 weken weer prachtig mooi, dus veel succes, en stoere sterke en aantrekkelijke mannen zijn mannen met baarden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij zal nooit volgroeid zijn, hij blijft groeien tot aan je dood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ongeveer 5-10 jaar baardgroei hebt, krijgen je baardharen een constitutie die zich leent om een baard te laten staan, dus zijn de haren stevig genoeg en is de inplant in dichtheid voldoende toegenomen.
De flinke spreiding geeft al aan dat het erg afhankelijk is van oa. genetische factoren.
Hierbij speelt ook het testosteron een belangrijke rol en de concentratie daarvan wordt voor een belangrijk deel bepaald door de mate van sexuele activiteit.
Helaas gaan de haren OP het hoofd die gevoelig zijn voor testosteron dan verdwijnen.
Zelf zeg ik maar, wat ik bovenop mijn hoofd verlies groeit er aan de onderkant (van mijn hoofd) er weer aan.
Ik heb al eens geopperd of het niet mogelijk zou zijn de huidreep waar het haar op groeit , los te prepareren en dan vast te zetten.(Door een ethetisch chirurg)
Je hebt dan stevig haar op je hoofd en hoef je je weinig te scheren.
Hier ga ik maar patent op vragen, geloof ik.

Toegevoegd na 3 minuten:
De huidreep die losgeprepareerd is zou dan omgedraaid moeten worden zodat de baardharen OP je hoofd groeien
en de huid met de schamele hoofdharen op en onder je kin belanden....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een volgroeide baard (model Bin Laden o.i.d.) duurt toch minstens een jaar of tien.